  • 41. Data: 2013-11-13 22:51:54
    Temat: Re: zakup żarówki 16W - problem z dostępnością
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 13 listopada 2013 15:57:46 UTC+1 użytkownik tᴏ napisał:

    > Tak jak pisałem -- ten jeden bolec wystarczy spiłować i wszystko działa.

    Tylko po co kombinować, skoro można kupić właściwy typ żarówki?

  • 42. Data: 2013-11-14 13:44:29
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 12.11.2013 10:59, sqlwiel pisze:
    > Bo mu się klosze stopią? (Czasami trzyma się naciśnięty hamulec
    > kilkadziesiąt sekund lub dłużej...)

    Hamulca ręcznego brak? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 43. Data: 2013-11-14 15:02:21
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-11-13 14:39, Artur Maśląg pisze:

    > Na siłę to już różne rzeczy ludzie robili. Ostatnio widziałem pompę
    > wody z kołem nie do tego paska rozrządu/silnika. Złożyli, samochód
    > zrobił z 1000km, po szybszej jeździe zmieliło pasek, rozrząd się
    > przestawił i koniec. Na szczęście silnik bezkolizyjny:>

    Miałem kiedyś tak samo, ale rozrząd kolizyjny i pasek powiedział dosyć
    przy odpalaniu auta, Bo jakiś cymbał założył nie tą pompę wody co
    potrzeba. Efekt tego to regeneracja głowicy. Auto to była Astra F 1,7D
    (silnik GM)

  • 44. Data: 2013-11-14 15:15:25
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Tak jak pisałem -- ten jeden bolec wystarczy spiłować i wszystko działa.

    a jak spiluje niewlasciwy bolec?;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 45. Data: 2013-11-14 17:33:33
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 15:15:25 UTC+1 użytkownik tck napisał:
    > Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > a jak spiluje niewlasciwy bolec?;)
    >

    > --
    >
    > pozdr
    >

    > tck(at)top.net.pl

    dlaczego uważasz ze jest idiotą?

  • 46. Data: 2013-11-14 19:39:59
    Od: tá´Ź

    szymon.czarkowski wrote:

    > Tylko po co kombinować, skoro można kupić właściwy typ żarówki?

    Bo 4W chujowo świeci. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2013-11-15 01:13:52