  • 1. Data: 2013-11-10 19:04:49
    Temat: dobry elektryk/elektronik gliwice/katowice/rybnik
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    szukam dobrego elektryka/elektronika na śląsku - okolice Gliwic,
    Katowic, Rybnika.

    Mam problem ze swoją OMEGĄ rocznik 2002 - po jakiś 10 minutach powinien
    wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu a nie wyłącza.
    I mam ciągły pobór 0,25 A.
    Wypromowałem wszystkie rady jakie znalazłem na sieci i nic nie pomogło.
    czyli powymieniałem - krańcówki drzwi, moduł centralnego zamka,
    przekaźnik zwłoczny.

    Mozecie kogoś polecić???

    Dzięki i pozdrawiam

    Robert
    Opel Omega 2002 2.2 Z22XE, 537 000 km.

  • 2. Data: 2013-11-10 22:03:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RB pisze tak:

    > Mam problem ze swoją OMEGĄ rocznik 2002 - po jakiś 10 minutach
    > powinien wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu a nie wyłącza.
    > I mam ciągły pobór 0,25 A.

    po tych 10 min jest jakaś zmiana pradu czy nie?

    > Wypromowałem wszystkie rady jakie znalazłem na sieci i nic nie
    > pomogło. czyli powymieniałem - krańcówki drzwi, moduł centralnego
    > zamka, przekaźnik zwłoczny.

    odłączałeś syrenę alarmu, radio, bezpieczniki po kolei?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-11-10 23:54:08
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-10 22:03, PiteR pisze:

    > po tych 10 min jest jakaś zmiana pradu czy nie?

    > odłączałeś syrenę alarmu, radio, bezpieczniki po kolei?

    problem, na obwodzie bezpiecznika numer 7 - podtrzymanie szyby, lampki
    drzwi, gniazdka 12V itp,

    Po wyjęciu bezpiecznika prąd spada do 0,05A

    Do sprawdzenia wszystko dodatkowe odpięte.

    Nawet alarm mi się sam uzbraja po rozbrojeniu i otwarciu drzwi - nie
    czuje że drzwi otwarte. - teraz wyłaczony

    czyli OK

  • 4. Data: 2013-11-11 00:36:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RB pisze tak:

    > problem, na obwodzie bezpiecznika numer 7 - podtrzymanie szyby,
    > lampki drzwi, gniazdka 12V itp,

    tutaj piszą że 7 to bezpiecznik 30A od szyb elektrycznych

    http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=904
    51.0

    Jeśli tak to odłączyłbym jeszcze w drzwiach kierowcy
    panel guzików od szyb, wypiął całe drzwi z kostki przy zawiasach
    (o ile się da) a także sprawdził czy prad nie zmienia się przy ruszaniu
    drzwiami bo może sie kable przełamały już od otwierania zamykania.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2013-11-11 00:56:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 23:54:08 +0100, RB napisał(a):

    > problem, na obwodzie bezpiecznika numer 7 - podtrzymanie szyby, lampki
    > drzwi, gniazdka 12V itp,

    Śwatełko w bagażniku sprawdzałeś? ;)

  • 6. Data: 2013-11-12 14:06:57
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    rozumiem że nikt nie zna godnego polecenia elektryka

    pozdr
    Robert