  • 21. Data: 2012-10-06 20:37:44
    Temat: Re: zajebisty pomysł.
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-06 16:07, t? pisze:

    > Oczywiście, wykupie wszystkie Polonezy Trucki Roye w okolicy. ;)

    Obawiam sie, ze wszystkie jeden w okolicy masz Ty :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 22. Data: 2012-10-06 21:07:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 15:30:35 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Wystarczy jedno Wasze zdanie, abym postawił diamenty przeciw orzechom,
    > że dla Was, kolizja(wypadek) wiąże się ze skokiem adrenaliny, a nie ze
    > śmiercią kogoś bliskiego....

    Stawiaj :D Przydadzą mi się diamenty :D

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2012-10-06 21:42:57
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    > Stawiaj :D Przydadzą mi się diamenty :D

    Orzeszki spomiedzy nog zgubiles?

  • 24. Data: 2012-10-06 21:55:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 10:40:57 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

    > Popatrz na zjawisko z innej strony. Polska ma jakiś budżet. Nie jest z gumy.
    Pieniędzy dodrukować się nie da. Kraj jest

    Po pierwsze to naucz swój 'czytnik' zawijania wierszy

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2012-10-06 21:58:55
    Od: tÎż

    v...@i...pl wrote:

    > Obawiam sie, ze wszystkie jeden w okolicy masz Ty :)

    A więc mój Polonez Truck Roy jest lokalnym białym krukiem? To cudownie,
    lecę mu o tym powiedzieć!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2012-10-06 22:20:39
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 6 października 2012 21:57:27 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    Pieniędzy dodrukować się nie da. Kraj jest

    > Po pierwsze to naucz swój 'czytnik' zawijania wierszy
    >

    > --
    >
    > ___________ (R)
    >
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >
    > ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    >
    > _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    >
    > ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

    jak to ma być pouczenie to spierdalaj ale jak dobra rada to napisz jak. U mnie
    wszystko jest ok. jak korzystałem z onetu to widziałem że czasami jakieś teksty się
    rozjeżdżały. Nikomu nie zwracałem uwagi. Było trudniej czytać ale bez przesady że to
    jakiś problem dla inteligentnego człowieka. W tym temacie u mnie dwóch nie ma
    polskich liter tylko krzaki. Też daję radę i nie jęczę. Może wysiadł bym jak by ktoś
    " gżegżółka" napisał.

  • 27. Data: 2012-10-06 22:23:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    06 Oct 2012 14:08:39 GMT, t?

    > Jesteś nieuprzejmy. :(

    Przecież napisał "Ty" z wielkiej litery -- to jak nieuprzejmy?

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2012-10-06 22:24:38
    Od: tÎż

    Myjk wrote:

    > Przecież napisał "Ty" z wielkiej litery -- to jak nieuprzejmy?

    Nieuprzejmie nazywa mnie trollem, a to wolno tylko Pięknemu RuMunowi!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2012-10-06 22:29:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kogut pisze tak:

    > U mnie wszystko jest ok

    Kogut zainwestuj w 40tude. Jest user friendly i popularny.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 30. Data: 2012-10-06 22:30:12
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    t? wrote:

    > A więc mój Polonez Truck Roy jest lokalnym białym krukiem? To
    > cudownie, lecę mu o tym powiedzieć!

    Lepiej nie, bo zacznie wpieprzac suchy chleb i atakowac golebie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl