  • 11. Data: 2010-06-15 09:22:54
    Temat: Re: zagadka
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-15 11:03, pawell32 pisze:
    > a ktoś tu udowadnia, że to co daje cyfra pracuje bez zarzutu...
    Dobra dobra, nie w tą stronę bo zaraz się zacznie!!!!!

    Moje koncepcja jest taka: "migotanie" - czy jak to tam nazwać - obrazu z plazmy
    zakłóca sygnał z pilota PVR, a migotanie świetlówek efekt migotania tv niweluje.
    Irek

  • 12. Data: 2010-06-15 09:26:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Nawet jednego prostego zdania nie zrozumiałeś.
    > A pyszczysz jakbyś wszystkie rozumy pojadł.

    tak? to wyjaśnij

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-06-15 09:27:24
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-15 11:14, Verox pisze:

    > A nie jest tak, że ten TV ma regulacje jasności w zależności od oświetlenia?
    > Możliwe że PWM sterujące jasnością, ma taką częstotliwość, że zakłóca prace IR
    > (kiepski filtr).

    Nie wiem co to PWM, ale tak, ten tv ma tryb eco sterujący jasnością w zależności
    od oświetlenia w pomieszczeniu. Sądziłem, że to urządzenie jest pasywne i tylko
    mierzy poziom światła, a wtedy nie mogłoby zakłócać innych urządzeń pracujących
    na IR.
    Irek

  • 14. Data: 2010-06-15 09:33:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    irek pisze:
> [...]
    > zależności od oświetlenia w pomieszczeniu. Sądziłem, że to urządzenie
    > jest pasywne i tylko mierzy poziom światła, a wtedy nie mogłoby zakłócać

    w czasie kiedy stracisz kontrole nad dekoderem wyłącz tv, będzie
    jasne czy to od niego

  • 15. Data: 2010-06-15 09:38:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    irek pisze:
    I tak się dzieje do momentu gdy włączę świetlówki w
    > oświetleniu głównym pokoju - nie ważne w dzień czy w nocy. Od tej chwili
    > pilot działa normalnie, tak jak powinien.
    > I co wy na to?

    zmień na led-y, choć to nie tanie.
    lub sprawdź inne świetlówki (innej marki), mogą pracować na innej
    częstotliwości i nie zakłócać.
    kiedyś podobny temat był poruszany.

  • 16. Data: 2010-06-15 09:38:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak? to wyjaśnij

    HINT: zacytuj podpórkę na Twój tekst: "ktoś tu udowadnia, że to co daje
    cyfra pracuje bez zarzutu".

  • 17. Data: 2010-06-15 09:43:09
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-15 11:38, pawell32 pisze:
> [...]
    >
    > zmień na led-y, choć to nie tanie.
    > lub sprawdź inne świetlówki (innej marki), mogą pracować na innej

    Cały problem w tym, o czym zresztą pisałem zaczynając wątek, że gdy świetlówki
    są włączone to wszystko działa jak powinno.

    Irek

  • 18. Data: 2010-06-15 09:45:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > HINT: zacytuj podpórkę na Twój tekst: "ktoś tu udowadnia, że to co daje
    > cyfra pracuje bez zarzutu".

    a pracuje bez zarzutu?

  • 19. Data: 2010-06-15 09:49:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    irek pisze:
    > Cały problem w tym, o czym zresztą pisałem zaczynając wątek, że gdy
    > świetlówki są włączone to wszystko działa jak powinno.

    to zwracam honor, wróć do wyłączenia tv, jeże to faktycznie migotanie
    ekranu, to powinno ustapić

  • 20. Data: 2010-06-15 10:10:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a pracuje bez zarzutu?

    Problem jest w pierwszej części zdania, czyli "ktoś tu udowadnia" - to jest
    kłamstwo czystej wody.
    Jeśli miałeś mnie na myśli, to właśnie dlatego chciałem się uniezależnić od
    Cyfry, że ich sprzęt NIE pracował bez zarzutu.