  • 31. Data: 2010-06-17 05:25:52
    Temat: Re: zagadka
    Od: maciek59 <m...@g...pl>

    > Czy można wymienić z powodu takiego problemu? Czy C+ nie będzie marudzić?

    We Wrocławiu bez problemu. Najpierw zadzwoń do dystrybutora. Nie
    musisz podawać powodu wymiany. Masz do tego prawo - płacisz za
    dierżawę. Za swoje pieniądze możesz mieć to co chcesz.

    Maciek

  • 32. Data: 2010-06-22 09:05:08
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-15 11:02, irek pisze:
> [...]
    t.pl

    > W zasadzie tak samo; mam również zaklejony pergaminem odbiornik ir w PVR
    > i to w minimalnym stopniu polepsz działanie pilota
    > Irek
    W końcu udało się problem załatwić przy pomocy materiału Hi-tec - 6 warstw
    papieru śniadaniowego! To jest dopiero numer, w 21 wieku stosować takie metody
    by jeden sprzęt współdziałał jak powinien z innym sprzętem.
    Irek