  • 1. Data: 2010-06-14 18:24:45
    Temat: ARIVA200 a HD TVP
    Od: "\(\)pEr@T0r" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy mozna tym tunerem odbierac programy TVP HD ? jakie sa parametry do
    ustawienia?
    Czy Telewizja Na Karte HD rozwiaze ten problem i czy tylko ona? ;-)
    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-06-14 19:14:32
    Temat: Re: ARIVA200 a HD TVP
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.06.2010 20:24, ()pEr@T0r pisze:
    > Witam
    > Czy mozna tym tunerem odbierac programy TVP HD ?

    tak, ale z kartą c+

    >jakie sa parametry do ustawienia?

    - 11278 V

    > Czy Telewizja Na Karte HD rozwiaze ten problem i czy tylko ona? ;-)

    tnk, ale nie z tym dekoderem, gdyż tnk hd jest sparowana z ich dekoderem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-06-14 19:26:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "()pEr@T0r" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy mozna tym tunerem odbierac programy TVP HD ?

    Do tego jest.

    > jakie sa parametry do ustawienia?

    Czego?

    > Czy Telewizja Na Karte HD rozwiaze ten problem i czy tylko ona? ;-)

    Nie.
    To TnK HD potrzebny jest specjalny dekoder.
    Co dyswalifikuje tą ofertę dla posiadających większe wymagania.

  • 4. Data: 2010-06-14 19:47:42
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.06.2010 21:26, Cavallino pisze:
    > To TnK HD potrzebny jest specjalny dekoder.

    nie specjalny tylko dedykowany

    > Co dyswalifikuje tą ofertę dla posiadających większe wymagania.

    Twoje? bo to nie cyfra?
    może większości to wystarczy?

  • 5. Data: 2010-06-14 20:44:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie specjalny tylko dedykowany

    A jak sądzisz, co znaczy słowo "specjalny" w takim kontekście?
    Bo jeśli poprawiasz, to zapewne usiłujesz twierdzić, że coś innego.....

    > Twoje? bo to nie cyfra?

    Nie - dekodery Cyfry na własność byłyby równie bezsensowne, a gdyby nie dało
    się oglądać Cyfry na innych w jakiejś jej usłudze, to również by ją
    zdyskwalifikowało.
    Dlatego podobała mi się oferta TnK i nie podoba mi się oferta TnK HD.

    > może większości to wystarczy?

    Nie zaczynaj.
    A jak Ci mało pierdół w tym stylu, to poczytaj je sobie w archiwum, bo
    nawijaliśmy o tym nie raz.

  • 6. Data: 2010-06-14 20:58:15
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > nie specjalny tylko dedykowany

    Istnieja jakies szanse w przyszlosci na uzywanie karty TNK HD z innymi
    tunerami ?

  • 7. Data: 2010-06-14 21:02:00
    Od: a...@p...pl

    >Dlatego podobała mi się oferta TnK i nie podoba mi się oferta TnK HD.

    mnie takze nie podoba sie TNK HD w samej idei parowania karty z
    tunerem.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2010-06-14 21:07:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

    > Istnieja jakies szanse w przyszlosci na uzywanie karty TNK HD z innymi
    > tunerami ?

    Szanse są zawsze.
    Kiedy N zrozumie że narzucając ludziom dekodery traci klientów, to taką
    szansę wykorzystają.
    Ale jak znam życie, jakiś czas jeszcze będą się upierali że wiedzą lepiej
    czego ludzie potrzebują.

  • 9. Data: 2010-06-15 05:19:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

    > Istnieja jakies szanse w przyszlosci na uzywanie karty TNK HD z innymi
    > tunerami ?

    chyba tak, a w każdym bądź razie zapowiadają wypuszczenie
    modułów dostępu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-06-15 05:23:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Kiedy N zrozumie że narzucając ludziom dekodery traci klientów, to taką
    > szansę wykorzystają.
    > Ale jak znam życie, jakiś czas jeszcze będą się upierali że wiedzą
    > lepiej czego ludzie potrzebują.

    Tnk to nie N, a N to nie TnK