  • 1. Data: 2010-06-14 20:42:23
    Temat: reklamy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    no i reklamy już nie wyją :-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux
    oko pana widzi wszystko http://info.net-sat.pl/viewpage.php?page_id=4

  • 2. Data: 2010-06-15 11:25:09
    Temat: Re: reklamy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Ask pisze:

    masz inną strefę czasową czy źle ustawiony zegar?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-06-15 19:56:53
    Od: Ask <a...@m...first>

    W dniu 2010-06-14 13:42, pawell32 pisze:
    > no i reklamy już nie wyją :-)

    A mnie sie cos wydaje, ze dalej sa glosniejsze.
    Wczoraj bylo oki ale dzis tak jakby o pare poziomow wyzej od wczesniej
    nadawanego programu. Zwlaszcza na discovery.

    Czyzby juz znalezli sposob na obejscie nowych przepisow?

    Pozdrawiam
    Torgal

  • 4. Data: 2010-06-16 08:46:32
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > no i reklamy już nie wyją :-)

    Co Ty pierdolisz?
    Wyją tak jak wyły, nie poaga nawet automatyka.

    Tomy M.

  • 5. Data: 2010-06-16 09:10:24
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Wyją tak jak wyły, nie poaga nawet automatyka.

    skutecznie pomaga wciśnięcie dzyndzla "mute" na pilocie :-)
    A zanim reklamiarze i stacje dostosują się do obecnych wymagań, trochę
    czasu może minąć. No i oczywiście musi skutecznie zadziałać "zamordyzm"
    jednostki kontrolującej - a z tym, w kontekście power-off KRRiT - może
    być przez jakiś czas kiepsko...

    --
    Bogdan

  • 6. Data: 2010-06-16 09:30:39
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-16 11:10, BoDro pisze:

    > A zanim reklamiarze i stacje dostosują się do obecnych wymagań, trochę
    > czasu może minąć.
    Reklamiarze i stacje mieli czas dostosować się do zarządzenia bo nie weszło ono
    w życie z dnia na dzień.

    >No i oczywiście musi skutecznie zadziałać "zamordyzm"
    > jednostki kontrolującej - a z tym, w kontekście power-off KRRiT - może
    > być przez jakiś czas kiepsko...

    Tu się zgadzam. Mają teraz ważniejsze sprawy na głowie, trzeba sobie poszukać
    jakiejś nowej fuchy gdzie dobrze płacą, a narobić się nie trzeba.
    Irek

  • 7. Data: 2010-06-16 09:52:35
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    irek pisze:

    > Tu się zgadzam. Mają teraz ważniejsze sprawy na głowie, trzeba sobie
    > poszukać jakiejś nowej fuchy gdzie dobrze płacą, a narobić się nie trzeba.

    no i muszą nieźle pogłówkować, co zrobić z kominowymi odprawami, jakie
    zapewne dostaną na odchodne :-)

    --
    Bogdan