  • 11. Data: 2010-09-04 19:40:35
    Temat: Re: zadana rozdzielczość
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 19:16, mariusz pisze:

    > Tadam. Problem rozwiązałem wymieniając karte graficzną. Teraz mogę
    > sobie dowolnie zmieniać rozdzielczość przez vnc, także rozumiem ludzi
    > którzy nie widzieli w czym mam problem :)

    A mój Ati i Windows nie mają takiej rozdzielczości jaka jest potrzebna
    mojemu monitorowi i jak nie zainstaluję sterownika do komputera z płytki
    to widok koszmarny.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-09-12 13:00:56
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    >
    > Jak wymusić start windowsa xp z zadaną rozdzielczością
    > np 1024 x 768.
    >
    > Komp jest BEZ podłączonego monitora.

    Albo zmień sterownik monitora na "Standardowy Monitor 1024x768" (i wtedy na
    kablu odetnij pin odpowiedzialny za komunikację DDC, żeby jak podłączysz
    monitor to się automatycznie nie przestawił na "lepszy" w menedżerze
    urządzeń), albo po prostu wstaw
    starą kartę graficzną na PCI, taką dla której maks to 1024x768 (jakiś S3
    Trio 1MB).