  • 1. Data: 2010-09-01 14:59:34
    Temat: To cho....e BT :-(
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Straciłem masę czasu na próbie połączenia po bluetooh telefonu z lapkiem.

    Telefon widzi PC-ta, ale PC nie widzi telefonu, ggghrrr... :-((

    Telefon w pewnym momencie każe mi podać PONOWNIE PIN.

    OK, tylko dlaczego PONOWNIE, skoro nie było innego wcześniejszego podania PIN?

    Po tym "ponownym" podaniu komunikat o połączeniu nieudanym.

    Czego nie wiem???
    THX

  • 2. Data: 2010-09-01 15:32:26
    Temat: Re: To cho....e BT :-(
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 16:59, 666 pisze:
> [...]
    >
    > OK, tylko dlaczego PONOWNIE, skoro nie było innego wcześniejszego podania PIN?
    >
    > Po tym "ponownym" podaniu komunikat o połączeniu nieudanym.

    ja np nie wiem jaki to model i czy nie lepiej korzystać z dedykowanego
    do tego typu połaczeń softu

  • 3. Data: 2010-09-01 16:59:41
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 1 Sep 2010 14:59:34 +0000 (UTC),
    666 <j...@g...pl> screamed:
    > Czego nie wiem???

    Jak odpisywać.

    > THX

    NP

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 18:59:21 user up 12547 days, 6:54, 1 user, load average: 0.43, 0.81, 0.98 ]

    Don't take life seriously, you'll never get out alive.

  • 4. Data: 2010-09-01 22:17:55
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Soft jest (Mobile Phone Manager), tylko skoro PC nie widzi fona, to soft też
    nie widzi.

    Właściwie doszedłem do tego, że PC widzi fona jako dysk chyba, ale nie widzi
    go jako wirtualnego COM4 (na bluetooh).

    BTW przy tych próbach z bluetooth zobaczyłem po raz pierwszy na własne oczy
    bluescreena w XP, i zaraz potem samoistny reset kompa :-O

    -----

  • 5. Data: 2010-09-02 17:56:43
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-09-02 00:17, 666 pisze:
    > BTW przy tych próbach z bluetooth zobaczyłem po raz pierwszy na własne oczy
    > bluescreena w XP, i zaraz potem samoistny reset kompa :-O

    to jeszcze niewiele widziałeś...

    akanid

  • 6. Data: 2010-09-02 21:26:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2010 18:59:41 +0200, "Artur M. Piwko"
    <m...@b...pl> wrote:

    >Jak odpisywać.

    On jest niereformowalny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280