  • 1. Data: 2011-10-27 20:45:44
    Temat: Głośność AMD E-450 lub E-350
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przymierzam sie do zakupu netbooka do czytania, surfowania i małowymagającej
    VM-ki 32bit.
    Warunkiem koniecznym jest niski poziom hałasu na "wolnym biegu" lub z
    włączonym PDF readerem czy Firefoxem. W skrócie - aby wentylator jak
    najrzadziej się włączał.

    Czy jest tutaj jakiś właściciem AMD e450 (ew e350) i mógłby się wypowiedzieć
    na jego temat?

    Systemem hostem będzie zapewne XP a dyskiem SSD, więc pewien poziom "ciszy"
    jest już zapewniony, ale nie chciałbym aby wentylator zagłuszał ciszę
    podczas np. czytania PDF-a czy czytania artykułu na necie - flasha wyłączę i
    tak bo nie niepotrzebny.

    Skusiłbym się na C-60 ale to niskie taktowanie jakoś mnie zniechęca.

    Nie piszcie please, że jest to zależne od obciążenia. Windows+reader,
    Windows+Firefox. Tutaj interesuje mnie głośność i wentyl.

    Anyone?