  • 31. Data: 2013-07-09 21:17:43
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Tuesday, July 9, 2013, 9:07:42 PM, you wrote:

    [...]

    > I nikt mu nie odmawia inteligencji czy dobrego pióra. Tyle, że to po
    > prostu cyniczna czerwona kurwa, która przynajmniej od dwudziestu trzech
    > lat z okładem powinna użyźniać naszą krajową glebę - razem z kolegami.

    Takim sposobem rozumowania zrównujesz się z najgorszymi siepaczami
    stalinowskimi - oni też wszystkich wrogów pod ziemią chcieli widzieć.
    Jesteś gorszy nawet od Urbana, bo on nigdy swoim przeciwnikom
    politycznym śmierci nie życzył.

    > Ja maturę pisałem jeszcze za komuny.

    Znaczy w 1989 roku?

    > Dlatego najbardziej żałosne są dla mnie stare pierdoły, wielbiciele
    > osobników pokroju Urbana.

    Pomiędzy życzeniem komuś śmierci a uwielbieniem jest bardzo szerokie
    spektrum uczuć i zachowań.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2013-07-09 21:17:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    .

    > A twoim dziadkom "się urodziło" czy może oni wcześniej podjebali to
    > czyimś innym pradziadkom?

    Jeden był Żydem i dorobił się na ropie naftowej (także poza Polską),
    drugi lekarzem neurologiem, a dwaj pozostali walczyli z bolszewikami -
    jeden nie wrócił (był ziemianinem i to jego nazwisko noszę, nastarsze
    zapisy dotyczące rodu sięgają początków XIII w.), a czwarty - inżynier -
    wrócił, ale zmarł kilkanaście miesięcy później. Jeden z dziadków brał
    udział w kampanii wrześniowej, a potem siedział w obozie, drugi był w AK
    od szesnastego roku życia. Rodzice działali w opozycji, a ja rzucałem
    kamieniami w milicyjne suki jako gówniarz.
    A ty się możesz pochwalić takim przodkiem, który nie lizał dupy
    Rosjanom i nie należał do PZPR?

    --
    Yogi(n)

  • 33. Data: 2013-07-09 21:20:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:51dbef6f$0$20062$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com.
    ..

    > "Yogi(n)" <y...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag

    .

    > Sądząc po słownictwie, to chyba jak większość tych dzisiejszych
    > "arystokratów", to twój dziadek był gównowozem u hrabiego...

    Sądząc po poglądach, to twoja babka była kulawa i garbata i tylko
    dlatego (skrzętnie korzystając z okazji) spłodziła i wydała twojego
    starego na świat, że nie zdążyła uciec przed Kałmukami, kiedy
    "wyzwalali" twoją pipidówę.

    --
    Yogi(n)

  • 34. Data: 2013-07-09 21:21:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:krfbm2$ei0$1@node2.news.atman.pl...

    > Należy wpuszczać klientów z dyplomami. Klient z dyplomem jest mniej
    > awanturujący się.
    >
    > Zazdroszczę ci i cię podziwiam.

    Noi co się "wtrancasz" do wątku, gdzie same lewackie ścierwo lgnie?

    --
    Yogi(n)

  • 35. Data: 2013-07-09 21:22:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-09 21:07, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał"
    (...)

    > Ja maturę pisałem jeszcze za komuny.

    Zdaje się, że jednak czarujesz - od 1989 mamy RP...

    > Dlatego najbardziej żałosne są dla
    > mnie stare pierdoły, wielbiciele osobników pokroju Urbana.

    Na obecną chwilę to żałosne są Twoje wypowiedzi...

  • 36. Data: 2013-07-09 21:26:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-09 21:17, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > kamieniami w milicyjne suki jako gówniarz.
    > A ty się możesz pochwalić takim przodkiem, który nie lizał dupy Rosjanom

    Tak, mój pra...dziadek Emilian walczył w Powstaniu Styczniowym i został
    skazany na karę śmierci.

  • 37. Data: 2013-07-09 21:45:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Tuesday, July 9, 2013, 9:21:49 PM, you wrote:

    [...]

    > Noi co się "wtrancasz" do wątku, gdzie same lewackie ścierwo lgnie?

    Ścierwo tchórzliwe to ty jesteś, anonimie! Miej odwagę - przedstaw
    się, podaj swoje zasługi w walce z komuną.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2013-07-09 21:51:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > W dniu 2013-07-09 21:17, Yogi(n) pisze:
    (...)

    > Tak, mój pra...dziadek Emilian walczył w Powstaniu Styczniowym i został
    > skazany na karę śmierci.

    Udowodnij ;)

  • 39. Data: 2013-07-09 22:03:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Ścierwo tchórzliwe to ty jesteś, anonimie! Miej odwagę - przedstaw
    > się, podaj swoje zasługi w walce z komuną.

    Już przedstawił: "a ja rzucałem kamieniami w milicyjne suki jako
    gówniarz. ".
    :>

  • 40. Data: 2013-07-09 22:09:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Jul 2013 22:10:54 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

    .

    > Chciałem, żebyś zrozumiał.

    to, ze jesteś zakompleksionym człowieczkiem to już dawno zrozumiałem. Nie
    musisz udowadniać tego ciągle

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?