  • 11. Data: 2008-01-30 17:20:09
    Temat: Re: z cyklu: sladami gts-u...
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > na dzień dzisiejszy ? Atman, i członkowie Pioniera, np taki Silweb na
    > śląsku chodzi bez zastrzeżeń a nawet lepiej ;-)

    Jeszcze jest Exatel jesli ma mozliwosc podejscia swiatlowodem. A na Slasku
    sa jeszcze inni lepsi niz Netia lokalni operatorzy, ale przedpisca raczej
    nie jest ze Slaska wiec go to na pewno nie zainteresuje.

  • 12. Data: 2008-01-30 18:24:58
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org>

    Dnia 30.01.2008 ttt <t...@n...pl> napisał/a:

    > Jeszcze jest Exatel jesli ma mozliwosc podejscia swiatlowodem.
    Znaczy, że bez światłowodu źle działa czy "się nie da"?
    Bo w sumie to mam radiem i nie narzekam ;)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ6-RIPE

  • 13. Data: 2008-01-30 19:11:27
    Od: K <...@...c>

    Unknown pisze:

    > Tylko ze zaczyna byc drobny problem znow.. tak jak ladnych kilka(-nascie)
    > lat temu.. ze nie bylo od kogo netu brac.
    > Teraz mamy 3 dostawcow wiekszych.. I wszyscy 3 sa stmutni.
    >
    > Netia - Zalosna.. brak peeringow.. czasy z kosmosu.. pakiety gina niczym
    > calymi tabunami..
    >
    > TPsa - podobnie.. jak dziala to jest niezle.. ale jak nie dziala to
    > nikt nic niewie.. no i tez brak peeringow.. lazisz na okolo.
    >
    > Dialog - tu bylo by najlepiej.. ale szkielecik zapchany...
    >
    > I od kogo brac net? Puki co ja nie narzekam.. ale. przyszlosc nie ciekawa.

    na dzis to chyba tylko atman. potwierdzam, netia to kiła ciut lepsza od
    gtsu.

  • 14. Data: 2008-01-30 21:33:32
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Kuczera wrote:

    > a i owszem, wkurza niskimi cenami, swojego czasu wkurzyła mnie swoją
    > polityką.
    > Ale - z każdym się idzie dogadać.

    o ile jest z kim się dogadać...

    > Chłopaki walczą o klientów, nie wiem jaka jest strategia tej firmy, ale
    > walczą.
    > To że zaniżają ceny - może wkurzać, ale też mobilizować do obniżania
    > własnych kosztów
    > żeby móc zapronować dobre warunki innym.

    tyle że to obniżanie ma swoje granice, dalej zaczyna się oszukiwanie
    klientów przysłowiowym Internetem 7.6 megabita za 16zł...

    > jest popyt, ceny moga urosnąć jeżeli miejsca na masztach mało... prawa
    > rynku.

    popyt jest w miastach, taki Koszalin-Gołogóra świeci pustkami a chętnie
    bym sobie tam linka poprowadził tylko że cena... :(

    > pomylone jak pomylone, w podobnej cenie pewnie kupują LANy przez swoje
    > spółki
    > Internetia/Lanet/cokolwiek.
    > Wyliczyli sobie za ile chcą pozyskać abonenta i to robią, różnymi metodami.

    aż tyle te sieci są warte ?

    > Może i mają problemy, ale w końcu je rozwiążą.
    > A jak ktoś jest niezadowolony, to zgłaszać wszystkie problemy na piśmie,
    > dokumentować
    > i rozwiązać umowe a potem się sądzić.

    szkoda czasu

    > Trzeba obserwować się dostosowywać.