  • 1. Data: 2008-01-26 15:09:10
    Temat: z cyklu: sladami gts-u...
    Od: K <...@...c>

    ...jak co weekend gównetia sie sypie. straty, czasy jak za ocean,
    zagranica jak przez modem.

  • 2. Data: 2008-01-28 11:16:09
    Temat: Re: z cyklu: sladami gts-u...
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >"K" <...@...c> wrote in message news:fnfig0$aia$1@mx1.internetia.pl...
    >...jak co weekend gównetia sie sypie. straty, czasy jak za ocean, zagranica
    >jak przez modem.

    ty - weź się może przedstaw z łaski swojej ?
    To nie są poważne maile, raczej jesteś bliżej gównianego anonimowego donosu
    do US...

    Równie dobrze z takim podpisem mogłeś napisać - każdy pijak to złodziej, bo
    każdy złodziej to pijak...

    Marcin

  • 3. Data: 2008-01-28 15:39:22
    Od: K <...@...c>

    Marcin Kuczera pisze:

> [...]
    > do US...
    >
    > Równie dobrze z takim podpisem mogłeś napisać - każdy pijak to złodziej, bo

    czy jesli podam ci wszystkie dane + numer klienta + pesel i imiona
    rodzicow to jestes mi wstanie pomoc czy tak sobie tylko roztropkujesz ?

    tak czy inaczej tradycyjnie juz w poniedzialek zaczelo dzialac.

  • 4. Data: 2008-01-28 15:58:35
    Od: "Krzysztof L." <k...@x...pl>

    K pisze:

    > czy jesli podam ci wszystkie dane + numer klienta + pesel i imiona
    > rodzicow to jestes mi wstanie pomoc czy tak sobie tylko roztropkujesz ?
    >
    > tak czy inaczej tradycyjnie juz w poniedzialek zaczelo dzialac.

    Bo dzieci neostrady poszly do szkoly i nie kradna ruchu pedwapami ;)

  • 5. Data: 2008-01-28 17:04:22
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >czy jesli podam ci wszystkie dane + numer klienta + pesel i imiona
    >rodzicow to jestes mi wstanie pomoc czy tak sobie tylko roztropkujesz ?

    >tak czy inaczej tradycyjnie juz w poniedzialek zaczelo dzialac.

    nie, nie jestem w stanie pomóc, ale skąd mam wiedzieć czy nie wypisujesz
    takich
    rzeczy bo jesteś np z konkurencji której netia przeszkadza i przejmowanie
    klientów
    netii jest jej na rękę ?

    Czy też dotyczy to jakiegokolwiek operatora... rzucasz się i plujesz, to się
    przedstaw.
    Mi to przypomina telefony od klientów "k...wa wy ch..je ..bane znowu k...wa
    nie działa" i dup słuchawką.
    Tak jest łatwiej - prawda ?

    Marcin

  • 6. Data: 2008-01-29 01:16:25
    Od: K <...@...c>

    Marcin Kuczera pisze:

> [...]
    > przedstaw.
    > Mi to przypomina telefony od klientów "k...wa wy ch..je ..bane znowu k...wa

    wszystko jest mozliwe, ale to co napisalem bylo w danej chwili do
    zweryfikowania, chociazby po IP + ripe.

    ale co do telefonow od klientow, to jak najbardziej sie zgadza:
    "
    - nie dziala mi internet
    - gdzie ?
    - nie powiem, ale u sasiada tez jest czerwone sloneczko" i trzask sluchawka.

    pozdro.

  • 7. Data: 2008-01-29 12:10:24
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Kuczera wrote:

> [...]
    > takich
    > rzeczy bo jesteś np z konkurencji której netia przeszkadza i przejmowanie

    netia ogólnie wszystkich wkurza, wkurza tepse, wkurza niezależnych,
    netii zawdzięczamy podwyżki cen za wieszanie anten na obiektach emitela,
    netia robi jakieś pomylone promocje na Internet w rodzaju "dajemy Ci
    pieniądze jak podpiszesz z nami umowe" o jakości działania ich łącz nie
    wspominam :(

    futszaK

  • 8. Data: 2008-01-29 12:52:25
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > netia ogólnie wszystkich wkurza, wkurza tepse,

    tepse ? to chyba dobrze że wkurza tepse ;-)

    > wkurza niezależnych,

    a i owszem, wkurza niskimi cenami, swojego czasu wkurzyła mnie swoją
    polityką.
    Ale - z każdym się idzie dogadać.

    Chłopaki walczą o klientów, nie wiem jaka jest strategia tej firmy, ale
    walczą.
    To że zaniżają ceny - może wkurzać, ale też mobilizować do obniżania
    własnych kosztów
    żeby móc zapronować dobre warunki innym.

    > netii zawdzięczamy podwyżki cen za wieszanie anten na obiektach emitela,

    jest popyt, ceny moga urosnąć jeżeli miejsca na masztach mało... prawa
    rynku.

    > netia robi jakieś pomylone promocje na Internet w rodzaju "dajemy Ci
    > pieniądze jak podpiszesz z nami umowe" o jakości działania ich łącz nie
    > wspominam :(

    pomylone jak pomylone, w podobnej cenie pewnie kupują LANy przez swoje
    spółki
    Internetia/Lanet/cokolwiek.
    Wyliczyli sobie za ile chcą pozyskać abonenta i to robią, różnymi metodami.

    Może i mają problemy, ale w końcu je rozwiążą.
    A jak ktoś jest niezadowolony, to zgłaszać wszystkie problemy na piśmie,
    dokumentować
    i rozwiązać umowe a potem się sądzić.

    Trzeba obserwować się dostosowywać.

    Marcin

  • 9. Data: 2008-01-30 13:50:49
    Od: Unknown <b...@b...lan>

    On Tue, 29 Jan 2008, Marcin Kuczera wrote:

> [...]
    >
    > Może i mają problemy, ale w końcu je rozwiążą.
    > A jak ktoś jest niezadowolony, to zgłaszać wszystkie problemy na piśmie,

    Tylko ze zaczyna byc drobny problem znow.. tak jak ladnych kilka(-nascie)
    lat temu.. ze nie bylo od kogo netu brac.
    Teraz mamy 3 dostawcow wiekszych.. I wszyscy 3 sa stmutni.

    Netia - Zalosna.. brak peeringow.. czasy z kosmosu.. pakiety gina niczym
    calymi tabunami..

    TPsa - podobnie.. jak dziala to jest niezle.. ale jak nie dziala to nikt
    nic niewie.. no i tez brak peeringow.. lazisz na okolo.

    Dialog - tu bylo by najlepiej.. ale szkielecik zapchany...

    I od kogo brac net? Puki co ja nie narzekam.. ale. przyszlosc nie ciekawa.

  • 10. Data: 2008-01-30 14:32:46
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >I od kogo brac net? Puki co ja nie narzekam.. ale. przyszlosc nie ciekawa.

    na dzień dzisiejszy ? Atman, i członkowie Pioniera, np taki Silweb na śląsku
    chodzi bez zastrzeżeń a nawet lepiej ;-)

    Marcin