  • 1. Data: 2008-01-26 13:06:43
    Temat: Jakość usług - podejście pierwsze
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jakoś nikt nie zauważył :-)

    Prezes UKE zaprasza do udziału w konsultacjach w sprawie katalogu
    wskaźników jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=2719&layout=3&page=text

    Przypomnę, że sprawa dotyczy najdłuższego (lub jednego z najdłuższych)
    wątków poruszanych na polipie. Można teraz się wypowiedzieć publicznie i
    na temat :-P Termin upływa 24 lutego.

    M.

  • 2. Data: 2008-01-27 00:51:48
    Temat: Re: Jakość usług - podejście pierwsze
    Od: T <...@i...invalid>

    Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    >
    > Przypomnę, że sprawa dotyczy najdłuższego (lub jednego z najdłuższych)
    > wątków poruszanych na polipie. Można teraz się wypowiedzieć publicznie i

    No i oczywiście wychodzi na moje. Większość punktów nie dotyczy jakości
    łącza jako takiego, a te które dotyczą są łatwe do obejścia lub tak
    ogólne, że równie dobrze mogliby je streścić w jeden: "subiektywna jakość
    łącza w skali od 0 do 10".

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 3. Data: 2008-01-27 09:31:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    T pisze:

> [...]
    > łącza jako takiego, a te które dotyczą są łatwe do obejścia lub tak
    > ogólne, że równie dobrze mogliby je streścić w jeden: "subiektywna jakość

    A zauważyłeś tam słowa "zaprasza" i "konsultacje"? Jest jasno napisane,
    że kwity zostały przygotowane przez IŁ na podstawie dyrektywy 2007/176/WE.

    Możesz jako wolny obywatel wolnego państwa zabrać głos i zaproponować
    swoje, lepsze rozwiązania. Z doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że
    porządnie dobrane argumenty trafiają ;-)

    M.