  • 11. Data: 2012-07-14 19:28:22
    Temat: Re: z cyklu jakie auto
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki"

    > Zapytaj sie corki co jej sie podoba, bo mozesz sie bardzo zdziwic.

    Skuter!

    Wolę dołożyć i wsadzić ją do puszki.

  • 12. Data: 2012-07-15 03:58:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Nawiązując do wątku "jeździłem Toyotą GT" naszła mnie myśl wyszukania
    > autka dla córki, która w przyszłym roku będzie zdawała na prawo jazdy. Z
    > oczywistych względów będzie to jej pierwsze autko. Moje wymagania w
    > stosunku do autka to: ma się dać jeździć latem i zimą, ma nie być
    > obrzydliwie nudne (jakieś Corsy C, Punta itd. odpadają), ma kosztować do
    > 10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam,
    > że rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)

    Może Fiat Barchetta 1.8? Pewnie będzie się psuł, ale to Fiut, więc tanio
    da się naprawić. Prowadzi się łatwo jak każdy Fiut FWD. Są dostępne
    hardtopy.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2012-07-15 11:42:17
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > Tigra to jest sportowe auto? W dodatku Jest obrzydliwa!

    Raczej "kobieco sportowe" (coś jak "świnka morska"). Zawieszenie z
    corsy, silniczek 1.4 z corsy, i design od jakiegoś waginosceptyka...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2012-07-15 12:29:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-07-2012 11:42, BartekK pisze:
    > Raczej "kobieco sportowe" (coś jak "świnka morska"). Zawieszenie z
    > corsy, silniczek 1.4 z corsy, i design od jakiegoś waginosceptyka...

    No coś ty. Na tej grupie dowiedziałem się że nie ma czegoś takiego jak
    kobiecy design.

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-07-15 16:11:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 19:18:54 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > obrzydliwie nudne (jakieś Corsy C, Punta itd. odpadają), ma kosztować do
    > 10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam,
    > że rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)

    Volvo V70, Scorpio :D

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2012-07-16 09:05:08
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Prędki"

    > Skuter!
    >
    > Wolę dołożyć i wsadzić ją do puszki.
    Jeśli na prawdę dbasz o swoją pociechę, to kup jej "nudne" autko o
    dobrym bezpieczeństwie biernym, a różnicę w cenie do "czegoś
    ekscytującego" przeznacz na kurs doskonalenia jazdy i solidne AC+NNW.

    Bo sam kurs "na zdanie egzaminu" nie ma nic wspólnego z nauką jeżdżenia
    samochodem :( - wszystkiego człowiek się uczy sam prze następne ...set
    tysięcy kilometrów.

    A tzw. "nienudne" samochody zapraszają do szybkiej jazdy - czasem
    jeszcze ktoś znajomy podpuści "Pokaż jak potrafisz... Nie wlecz się...
    Ile to auto może..." i zielony kierowca przekracza własne ograniczenia
    umiejętności i oceny sytuacji :( .

    --
    Wojciech Smagowicz