  • 1. Data: 2012-07-12 22:18:26
    Temat: do znawców starszych vw - skrzynie biegów
    Od: Marek DSawicz <m...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanie do znawców aut spod znaku vw. Posiadam Polo '94 1,3B.
    Posypała mi się skrzynia biegów, obecnie posiadam skrzynię CEG , nie
    mogę naleźć tej skrzyni w sensownej cenie, pytanie jaką inną skrzynię
    mogę włożyć (żeby pasowała grubość wałka, przeguby i żeby za bardzo nie
    odbiegała przełożeniami od CEG).

    --
    pozdrawiam
    Marek Sawicz