  • 21. Data: 2015-04-02 23:17:48
    Temat: Re: wzrok mi się pogarsza...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No, to proste - przychodzi żona i układa. Obliczyłem jej wydajność około
    > 300 cph chyba :)

    Ale muszę dodać - ma zdecydowanie mniejszą stopę błędów, niż jak ja sam
    układam. Ostatnio, na ponad 40 PCB, po średnio 100 elementów SMD, nie
    znalazłem ani jednego błędu !

    Jedna wada jest niestety - jak przychodzi do firmy poukładać mi
    płyteczki, to muszę włączać jej obok laptopa, a na nim lecą filmy,
    których sobie ogląda/słucha.

    Jeżu kolczasty, nie wiedziałem że są takie seriale, o takich rzeczach, i
    takie wieloodcinkowe... Ostatnio było coś bardzo długiego, ale za to
    jeszcze bardziej nudnego o inwazji zoombie chyba. Masakra :)

  • 22. Data: 2015-04-03 14:56:13
    Temat: Re: [OT] wzrok mi się pogarsza...
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 12:51:20 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > znaczy na tych padach jest już pasta? czy cyna jest na lutownicy, bo nie
    > mogę rozczaić z tego filmu?

    Siooo !!!

  • 23. Data: 2015-04-03 17:45:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiem, że chcesz zasłużyć na grant, ale "odpowiedz na pytanie!"...

  • 24. Data: 2015-04-03 17:55:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Siooo !!!

    Nie mów tak do niego, bo nie zrozumie przecież.
    Trzeba dziecku wytłumaczyć ; tak, na padach jest juz cyna, to są takie
    specjalne płytki, które mają wstępnie naniesioną cynę.
    To można zamówić w firmie robiącej płytki, trzeba poprosić o opcję
    "TOP", znaczy Tin On Pads.

  • 25. Data: 2015-04-03 20:20:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 17:55, sundayman pisze:

> [...]
    > specjalne płytki, które mają wstępnie naniesioną cynę.
    > To można zamówić w firmie robiącej płytki, trzeba poprosić o opcję

    Zapomniałeś mu napisać, że konieczny jest topnik, który tu został
    naniesiony pędzelkiem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2015-04-03 21:15:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 03 Apr 2015 17:55:13 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > To można zamówić w firmie robiącej płytki, trzeba poprosić o opcję
    > "TOP", znaczy Tin On Pads.

    To się nazywa HAL.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2015-04-03 21:47:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ciekawa sprawa,

    znaczy się, te płytki są "na grubo" pocynowane,
    i wystarczy podgrzać?

    ciekawa sprawa...

  • 28. Data: 2015-04-03 22:18:17
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To się nazywa HAL.

    nie zrozumiałeś widzę... ;)

  • 29. Data: 2015-04-03 23:02:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 03 Apr 2015 22:18:17 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > nie zrozumiałeś widzę... ;)

    To co jest na padach (warstwa "cyny") to HAL..

    --
    Marek

  • 30. Data: 2015-04-03 23:06:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>