  • 21. Data: 2010-07-31 16:55:52
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Przykro mi że ktoś Ci ukradł antenę, ale tak na marginesie sądzę, że
    > obwinianie o to warszawskiej rejestracji to właśnie przejaw tej ksenofobii
    > o której piszesz :)

    raczej pierwsze skojarzenie - na ulicy stalo strzelam ze 30 samochodow a
    udzkodzenia na 2 na literkę W.

  • 22. Data: 2010-07-31 17:39:54
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > No cóż, jak się przybywa z Warsiafki i sie nie ma 10zł na płatny
    > parking, na którym nie opierdoliliby Ci anteny i nie porysowali auta, to
    > się potem skamle jak pies :(
    >
    > TLZ
    >

    > PS. Tak, też nie lubię tych z Warsiafki!

    Ale są ku temu jakieś konkretne przesłanki czy po prostu powtarzasz
    po kolegach z trybuny piłkarskiej? :)
    Ja nie widzę powodu abym miał dodatkowo płacić za płatny parking
    skoro te wokół są ogólnodostępne i tak samo podchodzę do parkingów
    w Warszawie (moje rodzinne miasto) i jakoś nie mam nic przeciwko temu,
    że połowę osiedla zastawiają mi auta z rejestracją z lubelskiego. Ci ludzie
    też mają dwie ręce, dwie nogi i naprawdę nie mają na czole napisane że są
    inni
    niż my tutaj. :)

    Tak poważnie - to zupełnie nie rozumiem takiego nastawienia - nie lubię
    kogoś bo nie. Poznaj trochę ludzi z tego miasta. Jest taka hipoteza,
    że to bardzo osłabia stereotypy.

    A tak a propos - czym Twoja wypowiedź różni się od "jak ci się tu nie podoba
    to wypad"?
    I teraz pytanie drugie - jak byś odebrał taką wypowiedź gdyby padła z ust
    Warszawiaka
    pod adresem mieszkańca dajmy na to wspomnianych Międzyzdrojów? :)

    Pozdrawiam serdecznie ze znienawidzonego miasta :)
    Paweł

  • 23. Data: 2010-07-31 17:41:23
    Od: red <r...@r...com>

    On 2010-07-31 16:55:52 +0200, Michał Gut said:

    > raczej pierwsze skojarzenie - na ulicy stalo strzelam ze 30 samochodow
    > a udzkodzenia na 2 na literkę W.

    Możliwe, ale jeśli zależy Ci na aucie to wybieraj tylko takie noclegi,
    gdzie jest parking dla gości - dla mnie w sumie to jest często warunek,
    czy biorę nocleg, bo potem właśnie się zastanawiam, czy mi porysują
    auto, zwiną antenę, czy wybiją szybę i wezmą radio. Wiem, że tak
    być nie powinno, ale taki kraj i trzeba się jakoś w tym odnaleźć.

    Tak samo jakiś czas temu był wątek o tym, że komuś pod blokiem odrapują
    auto - chcesz mieć spokój, zainwestuj w garaż, a pod marketem zaparkuj
    20m dalej od wejścia, gdzie nieudolne paniusie i inne matoły nie
    przytrą auta... No przynajmniej prawdopodobieństwo jest mniejsze.

  • 24. Data: 2010-07-31 17:43:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał Gut pisze:

    > raczej pierwsze skojarzenie

    No to ja właśnie przyznaję Ci tylko racje że "pokutują stereotypy i
    ksenofobia na tle rejestracji" :)
    Bo jak sam widzisz pierwsze skojarzenie to od razu podział świata na
    tych na "W" i pozostałych.

  • 25. Data: 2010-07-31 18:16:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >następne
    > wakacje spędź nad morzem w Chorwacji, ceny niższe

    Widać dawno w Chorwacji nie byłeś.

  • 26. Data: 2010-07-31 18:25:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Możliwe, ale jeśli zależy Ci na aucie to wybieraj tylko takie noclegi,
    > gdzie jest parking dla gości - dla mnie w sumie to jest często warunek,

    tak mialem - na osiedlu co prawda ale w kolobrzegu nic sie nie stalo.
    tylko ten jeden kilkugodzinny wypad do miedzyzdrojow

  • 27. Data: 2010-07-31 18:29:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No to ja właśnie przyznaję Ci tylko racje że "pokutują stereotypy i
    > ksenofobia na tle rejestracji" :)
    > Bo jak sam widzisz pierwsze skojarzenie to od razu podział świata na tych
    > na "W" i pozostałych.

    to prawda
    sam mialem przykre doswiadczenia z poznaniakami - w poznaniu dosc szorstko
    sie ze mna inni obchodzili na drodze mimo ze wloklem za soba przyczepke i
    bylem mniej sterowny niz inni, na jednym z urlopow poznaniacy dali mi sie
    mocno we znaki (bydło). wiem ze to sa przypadki swiadczace o tym ze feralnie
    trafilem a nie ze zglola wszyscy z rejestracja PO to cwoki - tylko ja
    trafilem w te paskudne 10%....

    echh.... z mila checia powitam rozwiazanie nad ktorym pracowano juz ponoc ze
    maja byc tablice bez mozliwosci rozroznienia pochodzenia auta. slyszalem o
    tym z rok temu zdaje sie...nie wiem co dalej z tym

  • 28. Data: 2010-07-31 18:40:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i31j0c$ov3$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]
    > bylem mniej sterowny niz inni, na jednym z urlopow poznaniacy dali mi sie

    Jeśli na drodze zachowujesz się tak samo jak się wyrażasz, to się nie
    dziwię, że Cię nie traktują zbyt poważnie.

  • 29. Data: 2010-07-31 20:03:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jeśli na drodze zachowujesz się tak samo jak się wyrażasz, to się nie
    > dziwię, że Cię nie traktują zbyt poważnie.

    ci których spotkalem okreslenie bydlo doskonale opisuje. tak samo jak
    opisuje ogolone łby w pełnoletnim golfie lub bejcy cabrio z subwooferem o 3
    nad ranem przy polu namiotowym. ci ktorzy mnie spotykaja na drodze moim
    zdaniem sa zadowoleni z tych spotkan (choc napewno nie wszyscy bo swiety nie
    jestem).

  • 30. Data: 2010-07-31 20:06:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    drugi samochod okazalo sie ze nie zostal tam uszkodzony - to tylko ja mialem
    takie szczescie. byl przytarty w innych miejscach - dzisiaj gadalem z
    wlascicielem. moze to i nie ksenofobia tylko jakis jeden ćwok.....nie wiem.