  • 11. Data: 2010-07-31 15:30:15
    Temat: Re: jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    gdyvy tak bylo to polecieli by po wszystkich samochodach przy ulicy a nie po
    naszych 2. Rysy na ciemnych samochodach sa duzo latwiej zauwazalne niz na
    moim bialym

  • 12. Data: 2010-07-31 15:33:27
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Napiszę Ci krótko - pojechałeś na urlop do miejscowości lansu i szpanu,
    > gdzie lubią tylko Niemców a właściwie ich kasę. I gdzie się zbiera całe

    fakt - zauwazalne to na kazdym kroku.

    > bydło z Polski, gdy "normalni" ludzie decydujący się na urlop na Pomorzu
    > Zachodnim odpoczywają choćby na Uznam czy w Świnoujściu na całkiem
    > ładnej plaży. Co do rejestracji, to po prostu miałeś pecha trafić na

    kilka lat temu bylem w ustce - przyjaznosc "tambylcow", kultura i urocze
    miasteczko. Wróce tam zdecydowanie.
    a to tak niedaleko od kolobrzegu i miedzyzdrojow (btw. w ustce nie pamietam
    specjalnie zebym gdzies widzial D na tablicy)

    > bydło wyraźnie uczulone na "W". Równie dobrze mogłeś jechać z dowolną
    > rejestracją, tam takie akcje to po prostu norma.
    >
    > Piszę to jako wieloletni mieszkaniec pobliskiego Szczecina (więc w
    > Międzyzdrojach często zdarzało mi się bywać) od kilku dobrych lat
    > mieszkający w Warszawie i jeżdżacy autem z W :). Po prostu następne
    > wakacje spędź nad morzem w Chorwacji, ceny niższe a przyjemność i
    > kultura lokalesów znacznie większa.

    paradoksalnie chce tak zrobic (i to do chorwacji - moj brat sobie ja bardzo
    chwali).....

  • 13. Data: 2010-07-31 15:35:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > 90% Międzyzdrojów ma zakaz zatrzymywania się. Chyba trafiłeś na Strażników
    > Texasu :)

    albo najwidoczniej zatrzymalem sie na pozostalych 10%

    > No cóż, jak się przybywa z Warsiafki i sie nie ma 10zł na płatny parking,
    > na którym nie opierdoliliby Ci anteny i nie porysowali auta, to się potem
    > skamle jak pies :(

    zawsze parkujesz na płatnych ?
    ja nie - a owe 10pln wole wydac na paliwo zeby sie kawalek gdzies przejechac

  • 14. Data: 2010-07-31 15:36:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nic dodac nic ujac...

    zwykle jest tak ze 10% robi opinie dla pozostalych 90%

  • 15. Data: 2010-07-31 15:36:54
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i318h7$nn2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > gdyvy tak bylo to polecieli by po wszystkich samochodach przy ulicy a
    > nie po naszych 2. Rysy na ciemnych samochodach sa duzo latwiej
    > zauwazalne niz na moim bialym

    Hmm... zapomniałeś co napisałeś na początku swojego pierwszego posta?

    pozdr
    lublex

  • 16. Data: 2010-07-31 15:37:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin lublex

    > No to sobie przeczytaj co napisałeś. Jeszcze raz i jeszcze, i tak ze 100
    > razy. Zwłaszcza drugie zdanie.

    Co mam niby przeczytać? Jak zniszczył komuś auto to głupi, jak mieszka na
    wsi to wieśniak. Razem głupi wieśniak.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-07-31 15:46:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał Gut pisze:
    > Nadal w naszym tępym społeczeństwie pokutują stereotypy i ksenofobia na
    > tle rejestracji....

    Przykro mi że ktoś Ci ukradł antenę, ale tak na marginesie sądzę, że
    obwinianie o to warszawskiej rejestracji to właśnie przejaw tej
    ksenofobii o której piszesz :)

  • 18. Data: 2010-07-31 16:12:01
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > begin lublex
    > Co mam niby przeczytać? Jak zniszczył komuś auto to głupi, jak mieszka na
    > wsi to wieśniak. Razem głupi wieśniak.

    A do dwóch zliczyć potrafisz? Ale w zasadzie nie jest istotne czego nie
    rozumiesz w swojej pisaninie.

    EOT

    pozdr
    lublex

  • 19. Data: 2010-07-31 16:16:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin lublex

    > A do dwóch zliczyć potrafisz?

    Ja tak, ale Ty chyba nie.

    > Ale w zasadzie nie jest istotne czego nie
    > rozumiesz w swojej pisaninie.

    Czyżby jakieś kompleksy się odezwały?

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-07-31 16:42:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Hmm... zapomniałeś co napisałeś na początku swojego pierwszego posta?

    nie - chodzi o to ze wiekszosc to byly ciemne samochody i rysy sa bardziej
    widoczne wiec zobaczylbym