    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: wysokojakosciowa obsluga klawki
    Date: Mon, 2 Jan 2012 09:52:15 +0000 (UTC)

    potrzebuje dobrej obslugi inputu klawki w grach,
    chodzi zasadniczo o wiele roznych przypadkow sterowania
    klawiaturą, jednym z nich jest np przesuwanie postaci
    klawiszami po mapie

    poki co uzywam albo windowsowych eventow
    (obsl. WM_KEYDOWN) albo 'pollingowego' czytania
    klawiszy co ramke, w stylu
    "up_pressed = HIBYTE(GetAsyncKeyState(VK_UP)) & 0x80;")

    niestety chyba nie do konca jestem zadowolony
    z mojego opanowania tematu - np poruszanie postaci spod
    keydowna zachacza w jakis sposob o poruszanie kursorem
    w edytorze tekstu - z kolei get_async_key_state powoduje
    ze postac np przeskakuje za daleko (zalezy tez od tego
    ile milisekund ma ramka bo gask wywoluje raz na ramke)

    potrzebne mi jakies info nt bardziej profesjonalnego
    podejscia do czytania i obslugi klawiatury