  • 71. Data: 2018-10-04 10:40:56
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Oct 2018 13:28:34 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    owoce-morza/owoce-morza/myfood-owoce-morza-osmiornic
    zki-baby-400-g,
    /steki/uczta-qulinarna-stek-z-poledwicy-filet-mignon
    ).

    > Pamietasz sytuację zeby opozycja zdecydowała się kontynuować program rządzących?

    Oczywiście, powiedziałbym nawet że z reguły tak jest, chociaż inaczej się to
    nazywa. Np. JPK.

    > Nowa jakośc w polityce u nas nadchodzi.

    :D

    > Partia opozycyjna po 3 latch krytyki jednak przekonała sie że program rządzących
    jest wart kontynuacji

    Wart nie jest, po prostu opłaca się politycznie.
    Zresztą słyszałem to już 1-2 lata temu.

  • 72. Data: 2018-10-04 10:41:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Oct 2018 07:54:35 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Weż no zapodaj dane ile to jest ta "galopująca" bo leniwy jestem i szukać mi się
    nie chce
    > Jakaś ekipa obiecała zatrzymać ten galop po wyborach czy ten temat im umknął?

    5% żywność, reszta w google

  • 73. Data: 2018-10-04 10:43:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Oct 2018 07:18:53 +0200, w
    <h4qjejvzovhu$.174op244x8ai5$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W I polroczu byl ponoc spadek urodzin. Ale w stosunku do poprzedniego
    > roku, w ktorym byl jednak wzrost.

    Rafalska obiecała dymisję jeżeli nie będzie 400 tys. urodzin.
    A już wiadomo, że w tym roku spadnie poniżej (chyba że wzdrożą jakiś program
    Cud+).
    Ale na pewno jakoś to wytłumaczy.

  • 74. Data: 2018-10-04 10:44:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Oct 2018 19:30:18 +0200, w <5bb4fc9e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Zauważasz to bo bliżej Ci do tej drugiej strony. :-)

    Zauważa to po kieszeni raczej.

  • 75. Data: 2018-10-04 10:48:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 10:38, JDX pisze:
    > On 2018-10-03 22:28, Kris wrote:
    > [...]
    [pierdy NTG]

    Wszędzie pierdolone agitatorstwo. :/
    Idźcie sobie na Onet zarabiać te swoje grosze za posty.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 76. Data: 2018-10-04 10:50:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Oct 2018 20:36:57 +0200, w <pp3285$3k9$2@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Sobie poradzimy - tylko efektem ich polityki
    > prorodzinnej jest dziecko-, a chuje policzyli sobie mojego potomka jako
    > skutek 500+.

    Być może mam coś ze słuchem, ale słyszę:
    - podniesienie kwoty wolnej
    - 500zł na każde dziecko

    A jak inni słyszą?
    https://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/beata-szydlo-500
    -zl-na-kazde-dziecko,1503602.html?playlist_id=27363

  • 77. Data: 2018-10-04 11:17:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 10:43, r...@k...pl pisze:
    > Rafalska obiecała dymisję jeżeli nie będzie 400 tys. urodzin.
    Ale to chyba mówiła w 2017. No i się porodziło te 400.

    Robert

  • 78. Data: 2018-10-04 12:12:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2018-10-03 22:28, Kris wrote:

    >Żadna nowa jakość. Pamiętam - dawna opozycja, czyli obecnie rządzący,
    >zdecydowali się kontynuować np. program ,,23 zamiast 22% VAT". :-) A
    >przecież go krytykowali, przed wyborami obiecywali, że wrócą do 22%.
    >Tymczasem dynamiczny Mateusz rozwiał wątpliwości:
    >http://biznes.onet.pl/podatki/wiadomosci/nie-bedzie
    -obnizenia-stawek-podatku-vat-mateusz-morawiecki/c9t
    x2x.

    Albo takie fotoradary
    https://www.youtube.com/watch?v=AMpK2BKJx-U

    I co Tusk pare lat pozniej zrobil ?
    Stworzyl siec FR.

    Albo taki Budka na mownicy z kanistrem ... a tu strasza jeszcze
    dalszymi podwyzkami .

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/złe
    -wieści-dla-kierowców-w-czarnym-scenariuszu-zapłacim
    y-nawet-65-groszy-więcej-za-paliwo/ar-BBNQd74

    J.

  • 81. Data: 2018-10-04 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Wszędzie pierdolone agitatorstwo. :/
    > Idźcie sobie na Onet zarabiać te swoje grosze za posty.

    I przyszedł mondry co oczywiście zasugerował ze jak ktos o polityce to na
    pewno za kase.
    Zapomniałes ze za euro a nie za grosze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 79. Data: 2018-10-04 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Zauważasz to bo bliżej Ci do tej drugiej strony. :-)

    Czyli jak to samo zauwazałem po drugiej stronie to znaczy ze... sam juz
    sie pogubiłem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać