  • 21. Data: 2011-11-29 18:27:41
    Temat: Re: wymiana kurtyny powietrznej
    Od: furi <s...@g...com>

    W dniu 2011-11-24 21:35, furi pisze:
    > Witam
    > Zaswiecila mi sie kontrolka poduszek w Volvo s40 2001 rok, sterownik
    > poduszek wywala: blad zbyt duzy opor prawej bocznej poduszki

    Info dla potomnych bo nikt o tym w watku nie napisal:

    Wtyczki do poduszek sa skonstruowane tak, ze po ich rozpieciu od strony
    poduszki robi sie zwarcie (jakies zabezpieczenie przed niekontrolowanym
    odpaleniem czy cos), zeby pomierzyc poduszke trzeba miec wtyczke od
    strony sterownika odcieta od innego samochodu, wtykanie multimetru w
    odpieta wtyczke od strony poduszki mija sie z celem.
    pozdrawiam