  • 11. Data: 2011-11-25 10:53:45
    Temat: Re: wymiana kurtyny powietrznej
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 24-11-2011 o 22:35:47 furi <u...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > pewnie bedzie to kurtyna. Bede jechal na szrot po "nowa" i mam w zwiazku
    > z tym pytanie. Czy trzeba przestrzegac jakis specjalnych procedur przy
    > demontazu poduszki, zeby nie wystrzelila mi w twarz i nie przemodelowala
    > facjaty?
    > Jesli nie trafie zadnego Volvo jak moje z niewystrzelonymi poduszkami -
    > jaki jest prawidlowy opor? Kupie wtedy odpowiedni rezystor i tymczasowo
    > az sie odpowiedni samochpod na szrocie pojawi wstawie zamiast mojej
    > uszkodzonej poduszki bo musze jechac na przeglad a jak sie bedzie

    A czy w ogóle 10 letnie volvo ma kurtyny?

    Pewnie poduszka boczna w siedzeniu.

    Sprawdzić kable - złącza pod fotelem.

  • 12. Data: 2011-11-25 12:38:12
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie zadalem pytania. Jak jest z tymi poduszkami, mozna je mierzyc
    > multimetrem ustawionym na opor i nie ma ryzyka ze spowoduje to
    > aktywacje? pozdrawiam

    Nie sadze, napiecie i prad pomiaru sa znikome, profilaktyzcnie nie trzymaj
    poduszki przed buzia i tyle. Wyladowanie atmosferyczne na pobliski komin nie
    powoduje wywalenia poduszek a kablach sie pewnie wiecej mocy wyindukuje.

    Zreszta jak system pojazdu sprawdza opor elementow poduszki to myslisz ze jak
    on to robi? Telepatycznie? No wlasnie tak jak multimetr :)

  • 13. Data: 2011-11-25 12:40:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "furi" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >poduszek wywala: blad zbyt duzy opor prawej bocznej poduszki, czyli
    pewnie bedzie to kurtyna. Bede jechal na szrot po "nowa" i mam w

    Moze wystarczy przeczyscic wtyczke w obecnej ... i ewentualnie
    naprawic wezyk spryskiwacza tylnej szyby :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-11-25 13:49:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 21:35:47 +0000, furi napisał(a):

> [...]
    > z tym pytanie. Czy trzeba przestrzegac jakis specjalnych procedur przy
    > demontazu poduszki, zeby nie wystrzelila mi w twarz i nie przemodelowala

    Jeżel i zbyt duży opór to złącza się rozłączyła albo zaśniedziała.

    Odłączyć aku poczekać 20 minut i zabrać się za sprawdzenie instalacji.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2011-11-25 20:36:53
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2011-11-25 05:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Tu masz trochę:
    >
    > http://www.airbag.com.pl/systemy/artykul.htm

    Dzieki za link, bardzo sie przydal.
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-11-25 20:42:55
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2011-11-25 09:53, MM pisze:

    > A czy w ogóle 10 letnie volvo ma kurtyny?
    >
    > Pewnie poduszka boczna w siedzeniu.
    >
    > Sprawdzić kable - złącza pod fotelem.

    Ma kurtyny, na slupkach pisze "inflatable curtain". Teraz w sumie nie
    wiem juz co sie wlasciwie zepsulo, zauwazylem ze na szybie jest znaczek:
    http://www.freeimagehosting.net/f0a05
    Wynika z tego ze sa trzy poduszki po kazdej stronie, czy ta trzecia jest
    w siedzeniu jak by wynikalo z grafiki w artykule ktory zalinkowal Tomasz?
    Juz wczesniej mi sie kojarzylo ze blad pojawil sie po tym jak odkurzalem
    w samochodzie, poruszalem wszystkimi wtyczkami pod siedzeniami ale to
    nic nie dalo. Dostep tam jest straszny, czy wymontowanie siedzenia zeby
    sie dokladnie przyjrzec tej instalacji to duzy problem? Jak sie za to
    zabrac?
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-11-25 20:48:29
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2011-11-25 11:40, J.F pisze:

    > Moze wystarczy przeczyscic wtyczke w obecnej ... i ewentualnie naprawic
    > wezyk spryskiwacza tylnej szyby :-)

    EE, nie moge zczaic tego o wezyku :( hint please :)

    BTW: W S40 nie ma spryskiwacza tylniej szyby tak samo jak i wycieraczki,
    to mnie chyba najbardziej wpienia w tym samochodzie, czy wszystkie
    sedany nie maja wycieraczek z tylu?
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-11-25 23:08:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Nov 2011 19:48:29 +0000, furi <u...@g...com>
    wrote:

    >tylniej

    Tylnej, kurwa, tylnej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-11-25 23:12:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 19:48:29 +0000, furi napisał(a):

    > EE, nie moge zczaic tego o wezyku :( hint please :)

    PO prostu w starych mondeo peka. A jak peka to woda sie gdzies po suficie
    leje ... no i cholera wie na co, moze i na kurtyne.

    J.

  • 20. Data: 2011-11-26 20:22:43
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 25-11-2011 o 20:48:29 furi <u...@g...com> napisał(a):

    > czy wszystkie sedany nie maja wycieraczek z tylu?
    > pozdrawiam

    Mondeo II, Octavia (może to był liftback) pewnie na zamówienie...