  • 1. Data: 2011-05-31 13:06:05
    Temat: wykrycie instrukcji proc. użytych w programie
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Mam stary procesor (Athlon XP). I mam bibliotekę która nie chce mi
    działać (nie wszystkie przykłady działają). I ostatnią rzeczą jaka
    przychodzi mi do głowy to podejrzenie, że programy (te przykładowe)
    wykorzystują instrukcje SSE2 lub wyższe. Na stronie producenta nie ma
    podanych wymagań odnośnie procesorów (tylko OSy). Zadałem pytanie na
    forum, ale zależy mi na czasie.

    Więc mam pytanie:
    Czy istnieje narzędzie do analizy programów pod kątem instrukcji jakie
    są wykorzystywane przez dany program?

    dzięki
    Szyk

  • 2. Data: 2011-05-31 19:10:33
    Temat: Re: wykrycie instrukcji proc. użytych w programie
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 31 May 2011 15:06:05 +0200, Szyk napisał(a):
    > Więc mam pytanie:
    > Czy istnieje narzędzie do analizy programów pod kątem instrukcji jakie
    > są wykorzystywane przez dany program?

    Deassemblery?

    Pozdrawiam,
    Waldek Maleska

  • 3. Data: 2011-08-11 19:27:28
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Szyk" napisał:

    > Mam stary procesor (Athlon XP). I mam bibliotekę która nie chce mi
    > działać (nie wszystkie przykłady działają).

    W jakim sensie nie działają? Nie uruchamiaja się, są jakieś komunikaty?

    Remek