  • 1. Data: 2011-05-30 06:39:49
    Temat: Re: (programowanie) debugowanie przy pomocy googla
    Od: p...@p...onet.pl

    > Masz dziwnych znajomych...

    takie google-proramownie jest wlasnie nawet dosyc skuteczne
    ale to troche jak programowanie z zamknietymi oczami, bez dluzszego
    i glebszego zatrzymywania sie nad pewnymi tematami by je sobie
    'ustalic'; sam osobiscie sklaniam sie ku przeciwnemu sposobowi
    programowania tj dla mnie najlepiej by mi bylo programowac zupelnie
    z pamieci (na trwalej i krzepkiej podsawie) - tj najpierw trzeba
    opanowac podstawe praktycznie na pamiec (nie musi byc szeroka z
    reguly jst wlasnie waska) i pozniej juz tylko kombinowac kod
    - i jak pisze swoje kawalki w domu to praktycznie w wiekszosci
    moge juz pisac z pamieci (czasem jesli cos trzeba dorobic to
    musze pokombinowac i poszerzyc podstawe a pozniej znowu na swoim
    polu)

    jak grupowicze ustosunkowywuja sie do pisania z pamieci? czy potrafia
    czy nie? czy uwazaja za realne czy nie? czy za cel czy nie? czy odwrotnie
    ze nie nalezy do tego dazyc?