  • 1. Data: 2011-05-30 16:19:24
    Temat: moze by zrobic jakas ankiete?
    Od: g...@p...onet.pl

    nudno tu, nic sie nie dzieje (jak w polskim filmie), malo postow,
    [co ciekawsze pytania (o sparse voxel octrees albo o to czy textout dziala
    po stronie procka czy karty video) nie doczekuja sie odpowiedzi,]
    [pozatym sam mam kryzys w temacie chocby wymyslania poprawek do c]

    moze by z nudow zrobic jakas ankiete? trzebeby wymyslec jakies pytania
    zwiazana z rozlicznymi aspektami programowania i opiniami na ich
    temat itp na ktore poodpowiadali by grupowicze (?)

  • 2. Data: 2011-05-30 18:03:49
    Temat: Re: moze by zrobic jakas ankiete?
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 18:19, g...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > po stronie procka czy karty video) nie doczekuja sie odpowiedzi,]
    > [pozatym sam mam kryzys w temacie chocby wymyslania poprawek do c]

    Wolą dyskutować o tym, ilu i jak źle wykształconych programistów jest w
    Polsce... Ehh, gdzie te czasy, gdy na pl.comp.programming można było
    naprawdę sensownie podyskutować z sensownymi ludźmi, którzy znają się na
    robocie, a nie tylko potrafią pseudo-humanistyczne dywagacje odczyniać...

  • 3. Data: 2011-06-01 18:12:07
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    [co ciekawsze pytania (o sparse voxel octrees albo o to czy textout dziala
    po stronie procka czy karty video) nie doczekuja sie odpowiedzi,]

    Windowsiany textout działa po stronie karty wideo, ale może być (i pewnie
    jest) emulowany przez oprogramowanie karty wideo robione procesorem.

    Tzn. jest możliwe - i po prostu miałem tak z S3 Virge - że dana karta robiła
    fochy - napisane kursywą "ff" miało pierwsze f zamazane przez drugie f.
    Trywialny błąd - zamiast najpierw czyścić całe pole pod napis i potem
    wyprowadzać napis - to maziane były prostokąciki pod kolejne literki i
    nanoszone kolejne literki. A że pochylone literki miały prostokąciki
    nachodzące na siebie... to efekt był średni. Po wyłączeniu akceleracji
    sprzętowej - było dobrze. Więc przynajmniej S3 Virge miała zaszyty textout -
    ale jednocześnie można było to wyłączyć. Nie sądzę, aby obecne karty były
    głupsze niż S3 Virge.

    slawek