  • 1. Data: 2009-09-09 10:37:05
    Temat: wybudzanie się kompa z uśpienia
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Nie naciskam żadnego klawisza, nie ruszam myszką, a komp czasami
    samoczynnie wybudza się z uśpienia. System Windows 7. Dwie myszki i dwie
    klawiatury (jedna para bezprzewodowa). Macie pomysł?

    BTW, czy można tak ustawić wybudzanie, żeby odbywało się tylko po
    naciśnięciu klawisza, a nie po poruszeniu myszką?

    Dzięki i pozdrawiam,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-09-09 10:57:32
    Temat: Re: wybudzanie się kompa z uśpienia
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Leszek pisze:
    > Nie naciskam żadnego klawisza, nie ruszam myszką, a komp czasami
    > samoczynnie wybudza się z uśpienia. System Windows 7. Dwie myszki i dwie
    > klawiatury (jedna para bezprzewodowa). Macie pomysł?
    Sprawdzić w biosie jakie urządzenia są uprawnione do budzenia (może
    wake-on-lan, może pci/pcie device?)

    > BTW, czy można tak ustawić wybudzanie, żeby odbywało się tylko po
    > naciśnięciu klawisza, a nie po poruszeniu myszką?
    Zapewne tak, patrz w biosie w Power Managment...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-09-09 11:14:01
    Od: Robert <r...@a...pl>

    BartekK napisał(a):
    > Sprawdzić w biosie jakie urządzenia są uprawnione do budzenia (może
    > wake-on-lan, może pci/pcie device?)

    > Zapewne tak, patrz w biosie w Power Managment...

    raczej w systemie a nie w biosie: powercfg -devicequery wake_armed

    r.

  • 4. Data: 2009-09-09 11:17:57
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Robert pisze:
    > BartekK napisał(a):

    > raczej w systemie a nie w biosie: powercfg -devicequery wake_armed
    >
    > r.

    Oprócz myszy i klawiatur wyświetliło mi jeszcze kartę sieciową. To mam
    wyłączyć ją oraz myszy w BIOS-ie, czy może jakimś innym poleceniem pod
    windą?

  • 5. Data: 2009-09-09 11:38:13
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:

    > Oprócz myszy i klawiatur wyświetliło mi jeszcze kartę sieciową. To mam
    > wyłączyć ją oraz myszy w BIOS-ie, czy może jakimś innym poleceniem pod
    > windą?

    Znalazłem.

    Wpisuję:

    POWERCFG -DEVICEDISABLEWAKE <Microsoft USB Comfort Optical Mouse 3000
    <IntelliPoint>>

    i wyskakuje, że składnia polecenia jest niepoprawna. Użyłem nazwy
    zwróconej przez podane polecenie.

  • 6. Data: 2009-09-09 12:34:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > raczej w systemie a nie w biosie: powercfg -devicequery wake_armed

    Tak, ale jest WOL.

  • 7. Data: 2009-09-09 20:13:49
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > BTW, czy można tak ustawić wybudzanie, żeby odbywało się tylko po
    > naciśnięciu klawisza, a nie po poruszeniu myszką?

    To może zależeć od konkretnej myszki. Mam jedną myszkę, która wzbudza
    komputer, i drugą, która tego nie robi. W komputerze nic nie zmieniam. Obie
    są na USB.

    --
    Azarien