  • 1. Data: 2009-09-08 20:12:44
    Temat: Atom Z520
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Witam, czytalem troche o wydajnosci Intel Atom Z520 i ludzie pisza ze to
    lipa.
    Czy w praktyce moze mi ktos powiedziec czy duza roznica bedzie miedzy
    takim Atomem, a np. Pentium M 1.6?
    Animacje flash, internet, office, jakies programy edukacyjne, beda na
    tym sensownie dzialac?

  • 2. Data: 2009-09-08 20:42:48
    Temat: Re: Atom Z520
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 22:12:44 +0200, Tom napisał(a):

    > Witam, czytalem troche o wydajnosci Intel Atom Z520 i ludzie pisza ze to
    > lipa.
    > Czy w praktyce moze mi ktos powiedziec czy duza roznica bedzie miedzy
    > takim Atomem, a np. Pentium M 1.6?

    Mniej więcej dwukrotnie słabszy.

    > Animacje flash, internet, office, jakies programy edukacyjne, beda na
    > tym sensownie dzialac?

    Bez problemu.

  • 3. Data: 2009-09-11 15:12:31
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Leszek K. wrote:

    > Bez problemu.

    Bawilem sie troche taka maszyna i wydaje mi sie, ze to "bez problemu" to
    rzecz mocno subiektywna - jak dla mnie przegladarka dzialala zdecydowanie
    za wolno. Na codzien uzywam Pentium M 1,4GHz i roznica w dzialaniu byla
    dla mnie ogromna (na niekorzysc Atoma - choc pewnie GPU tez ma tu duze
    znaczenie; u mnie siedzi Radeon 7500M).

    k,

  • 4. Data: 2009-09-11 19:33:28
    Od: Tom <t...@o...pl>

    KILu pisze:

> [...]
    > za wolno. Na codzien uzywam Pentium M 1,4GHz i roznica w dzialaniu byla
    > dla mnie ogromna (na niekorzysc Atoma - choc pewnie GPU tez ma tu duze

    Ja mam Pentium M 1.6, wczesniej przez 5 lat mialem M 1.4
    w zasadzie od czasu gdy mam 1GB ramu nie brakuje mi mocy.
    3 sek czy 5 sek nie ma znaczenia.
    Ale jezeli taki Atom mialby mi otwierac openoffica przez 30 sek to juz
    troche porazka,
    albo jakby plynnie nie odtwarzal flasha na stronach www.

    Recenzja KILu pokrywa sie z moimi przypuszczeniami... :(