  • 1. Data: 2011-03-04 22:29:19
    Temat: wtyk, gniazdo, przewód zasilający z bolcem 2mm (nokia)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    mam zestaw głośnomówiący nokii mocowany na osłonę przeciwsłoneczną,
    żeby ładnie doprowadzić zasilanie od gniazda zapalniczki, potrzebuję
    zasilacza z około 2,5m prostego przewodu, do kupienia są tylko
    ładowarki z przewodem "kręconym" długości do 1m,
    może ktoś widział gdzieś ładowarki z długim kablem (ja nie
    widziałem...), albo po prostu wtyk i gniazdo 2mm nokii do wlutowania
    na kabel, a może taki przedłużacz (ja nie widziałem...)
    ewentualnie inne pomysły na rozwiązanie problemu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-03-04 22:42:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    s_13 wrote:
> [...]
    > na kabel, a może taki przedłużacz (ja nie widziałem...)
    > ewentualnie inne pomysły na rozwiązanie problemu...

    przeciecie w polowie oryginalnego kabla i wlutowanie przedluzki - sam na to
    wpadlem.

    nurek pod deske rodzielcza, wlutowanie na stale sie z zasilaczem do +plusa po
    stacyjce (z bezpiecznikiem po drodze, wszystko zaizolowane jak trzeba!), szkoda
    gracic gniazdo na cos co bedziesz stale uzywal, dalej po slupku idziesz i
    masz...

    wtyk do lutowania - bedzie wielki, paskudny a moze i drozszy od calej nowej
    chinskiej ladowarki z takim wtykiem :/

  • 3. Data: 2011-03-05 09:37:39
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > przeciecie w polowie oryginalnego kabla i wlutowanie przedluzki - sam na to
    > wpadlem.

    tak chyba zrobię ostatecznie, choć wolałem uniknąć dwóch
    niepotrzebnych łączeń po drodze...

> [...]
    > gracic gniazdo na cos co bedziesz stale uzywal, dalej po slupku idziesz i

    auto na gwarancji, nic nie mogę dolutować...
    a gniazda mam trzy i żadnego dotychczas nie używałem...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-03-05 13:12:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > auto na gwarancji, nic nie mogę dolutować...

    na 99% sa zlacza skrecane, u mnie na tyle wystaje sruba ze mozna dodac oczko i
    jeszcze jedna sruba dociagnac - nic nie naruszysz, nic nie usuniesz a jak cos
    padnie to raczej w komorze silnika :)

    > a gniazda mam trzy i żadnego dotychczas nie używałem...

    az trzy... to jakis bus? I tak wystaje, moze i swieci, kusi zlodzieja, psuje
    widok ;)

    przykrec sie do plusa a mase masz na jakis mocowanich do karoseri zapewne tez,
    auta sa bardzo podobnie wykonywane. Zdjecie plastiku nie moze powodowac autraty
    gwarancji.

  • 5. Data: 2011-03-05 21:36:42
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011.03.04 23:29, s_13 pisze:
> [...]
    > na kabel, a może taki przedłużacz (ja nie widziałem...)
    > ewentualnie inne pomysły na rozwiązanie problemu...

    Poszukaj ładowarki na USB - to po prostu będzie kabelek. A dolutowanie
    wtyczki USB to nie problem, albo zakup przedłużacza USB ok. tych 2,5m -
    też możliwy. Są także różne adaptery z małej wtyczki na dużą, z dużej na
    małą, na USB... może coś dobierzesz i jakąś bardziej "życiową" wtyczkę,
    którą już kupisz :)...

    Konop