  • 11. Data: 2010-09-12 19:22:42
    Temat: Re: wspomnienie z wakacji (Tatry)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 11:11:20 -0700 (PDT), Les <s...@p...fm>
    wrote:

    A, to tylko ,,o to'' chodziło ;) Dzięki
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 12. Data: 2010-09-14 10:00:14
    Od: "mihu" <f...@w...pl>

    siema,

    kask najmlodszemu moglbys zalozyc :)

    pozdr
    mihu

  • 13. Data: 2010-09-14 15:13:26
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-09-14 12:00, mihu pisze:
    > siema,
    >
    > kask najmlodszemu moglbys zalozyc :)

    faktycznie nie najlepiej wyszło :)
    kask chwilowo przypiąłem do mojego plecaka, bo to na postoju było :)

    Wojtek

  • 14. Data: 2010-09-14 21:36:02
    Od: r...@o...eu

    > Witam,
    >
    > maĹ&#65533;e wspomnienie z wakacji w Tatach:
    >
    > http://www.babicz.net.pl/foto/2010_sierpien_tatry/
    >
    > Wojtek

    Trzecie zdjecie w moim odczuciu i mniemaniu jest znakomite (troche tylko nieba
    uciac), a czwarte jest przykladem na dobra rodzxinna pamiatke fotograficzna.

    :)

  • 15. Data: 2010-09-15 06:23:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.wcale> napisał w wiadomości
    > założenie było, żeby wrzucić fotki z jpgów. Skoro mówisz, że cienie hm...
    > zobaczę sobie co się uda wyciągnąć z RAWów
    > Wojtek

    Nie rob tego.

    Pora dnia przez to sie nie zmieni, co najwyzej wpadniesz
    w "HDRowa dziure"...