  • 31. Data: 2011-07-14 23:38:25
    Temat: Re: włamanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czarne Audi R8?
    >
    > ;)

    To mi się przypomniało jak w zimie zostawiłem auto na 2h
    "żeby się akumulator naładował" włączone z kluczykami
    na 2h :) [ błąd - podminiełem akumulator chyba z tej
    leganzy po 1 dniu kupiłem nowy, bo przy -26C światłami
    świecił OK ale silnik nie drgnął]

    Kraków ul. zakątek :) 2h odpalone otwarte z kluczykami w środku :)

    tylko moje auto to set tyś zł warte było 14 lat temu ;)

    pozdrawiam.

  • 32. Data: 2011-07-15 03:13:00
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > W Szwajcari gówno o ile jest lokalne to pewnie promile tego co u nas
    > chodzi po ulicach, wiekszosc bandytow pewnie naplywowa.
    >
    > Mam tam rodzine - oni naprawde nie zamykaja tam domow, mi sie to w pale
    > nie miesci ale zapewniali ze tak jest. Nie uwierze dopoki sam nie sprawdze
    > ale cos mnie nie zapraszaja... (widok na aply w pieknie zadbanej
    > miejscowosci, tam nie ma tez syfu, pijakow pod sklepem ex samopomocy itd).

    I ciebie;-)

  • 33. Data: 2011-07-15 03:15:09
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Muszę koniecznie powiedzieć o tym koledze przyjeżdżającym kabrio do pracy
    > codziennie, na pewno koszulę ma już całą przesiąkniętą.
    >

    > Zejdź na ziemie, polska jeszcze długo będzie mentalnym średniowieczem pod
    > wieloma względami,

    Jesli to prawda, to może dlatego, ze tacy jak ty w Polsce mieszkają...

  • 34. Data: 2011-07-15 09:02:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    CeSaR wrote:

    > W AŚ byl kiedys test na "latwosc" otwierania samochodów przy pomocy
    > narzędzi innych niż oryginalny klucz. Kamienie i młotki tez były
    > zabronione :-) Tak czy inaczej były samochody które przy pomocy
    > preta, blaszki czy czego tam jeszcze otwierały się szybciej niż
    > kluczem :-) Daaaaaaawno to bylo i nie pamiętam kto byl niechlubnym
    > liderem. Jakies daewoo pewnie.

    Dawniej podstawowym narzędziem złodzieja był śrubokręt z przyspawanym
    ramieniem.
    Wystarczyło takie coś wsadzić w zamek, mocno pociągnąć za ramię i
    obrócić cały zamek - zamocowany do blachy "na ścisk" obracając się
    ruszał cięgnem do zatrzasku, i otwierał drzwi.

    Teraz pewnie też w części samochodów to działa, tylko trzeba wiedzieć
    które drzwi się otwierają z kluczyka bez prądu, bo nie zawsze
    kierowcy...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 35. Data: 2011-07-15 09:07:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-15 09:02, Massai pisze:

    > Teraz pewnie też w części samochodów to działa, tylko trzeba wiedzieć
    > które drzwi się otwierają z kluczyka bez prądu, bo nie zawsze
    > kierowcy...

    A jeśli drzwi kierowcy są jedynymi drzwiami z zamkiem?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 36. Data: 2011-07-15 09:16:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Papkin wrote:

    > W Szwajcari gówno o ile jest lokalne to pewnie promile tego co u nas
    > chodzi po ulicach, wiekszosc bandytow pewnie naplywowa.

    Ta, lokalsi to co najwyżej na ciebie naplują.
    Mało jest równie ksenofobicznych narodów jak Szwajcarzy.
    Standardowe określenie na nie-Szwajcara to:
    "Verdammte Ausländer".

    Co ciekawe, w publicznym rzucaniu tym brylują starsi.
    Młodzi cię co najwyżej podpierdolą w pracy. ;-)

    > Mam tam rodzine - oni naprawde nie zamykaja tam domow, mi sie to w
    > pale nie miesci ale zapewniali ze tak jest. Nie uwierze dopoki sam
    > nie sprawdze ale cos mnie nie zapraszaja...

    Nie wierz. Zamykają.

    > (widok na aply w pieknie
    > zadbanej miejscowosci, tam nie ma tez syfu

    Nie ma naszego syfu, za to jest inny, lokalny. Poczynając od zamordyzmu
    na każdym kroku.
    "Nie wolno kąpać się po 22.00, bo hałas spływającej wody może
    przeszkadzać sąsiadom. Jedna skarga sąsiadów może być podstawą
    wypowiedzenia umowy najmu."

    Ludzie tacy że w żadne słowa wierzyć nie można, kłamią na każdym kroku.
    Uzgodnisz coś ze współpracownikiem, pół godziny później się tego
    wypiera, potrafi się wyprzeć że w ogóle z Tobą rozmawiał.
    Po każdej rozmowie najlepiej mieć podpisany papier.
    Skoro grupa samochodowa - lepiej nawet nie umawiać się na zakup auta na
    odległość.
    - Przyjadę za 4 dni, mogę zapłacić zaliczkę...
    - Nie trzeba zaliczki, niech pan przyjeżdża, będzie na pana czekał.
    Przyjeżdzasz:
    - A trafił się klient i sprzedałem.

    Siedzisz ze znajomymi w knajpie, jedna osoba wychodzi do kibla - możesz
    mieć pewność że wszyscy pozostali zaczynają jej obrabiać dupę, i to
    ostro.

    Jak wróci, to wszyscy uśmiechy na gębach, dobrzy przyjaciele. Jak im
    zwrócisz uwagę "jak masz coś do niego to mu powiedz prosto w oczy" -
    wielkie oczy i kompletne niezrozumienie.

    Naprawdę, to popieprzony kraj, oczywiście na swój własny lokalny sposób.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 37. Data: 2011-07-15 09:32:58
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > poszedł z kolegami po coś - silnik w aucie pracował cały czas...
    > Stawiam kokosy przeciw orzechom, że robi tak codziennie.

    Bo to nie im kradną tylko oni kradną, a silnik chodził na wypadek jakby
    trzeba było się ewaukować ;)

    wit

  • 38. Data: 2011-07-15 09:59:59
    Temat: Re: w?amanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 21:40, Jacek wrote:
    > U?ytkownik "Bydle"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > monitoring gps, abonament kosztuje jaki? procent promila warto?ci tege $$$
    > auta.
    > wystarczy telefon do operatora, a oni ju? goni? patrolem i mi?kami po nitce
    > do k?ebka.

    Miałem monitoring w kilku samochodach i chciałbym wiedzieć, jak policji
    kradzież wytłumaczysz, jeśli nie dogonią?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 39. Data: 2011-07-15 10:01:10
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 19:35, Andrzej Kubiak wrote:

    > Raczej, że jesteś deklem.

    Tak, masz rację, poszanowanie cudziej własności jest takie samo w
    dzikiej polsce, co Islandii, na której wszyscy się znają, albo znają
    kogoś, czyją rodzinę właśnie spotkali.

    Śnij dalej, mały książę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 40. Data: 2011-07-15 12:26:09
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ta, lokalsi to co najwyżej na ciebie naplują.
    > Mało jest równie ksenofobicznych narodów jak Szwajcarzy.

    nie znam dokladnie ale mi to odpowiadaloby moze... lubie ordnung.

    > Standardowe określenie na nie-Szwajcara to:
    > "Verdammte Ausländer".

    verdammte sprawdzilem w slowniku, reszte znalem ale ciekawe ;)

    > Nie wierz. Zamykają.

    rodzina to taka kuzynka, zmienila juz 3 facetow (pierwszy byl brzydki jak noc)
    i mysle ze dwoch poprzednich ja moglo smialo podklablowac ze jest nielegalnie.
    A jest ona naprawde SEXI wiec verdammte auslander aber sher schon, jednak penis
    mial wieksza moc przekonuwujaca ze tak brzyko to ujme.

    Z trzecim juz jest w formalnym zwiasku ale chyba nadal nie ma obywatelstwa -
    tam o to droga jest jak przez meke :)

    Czarni/arabowie chyba tez sie kreca po ulicach... dziwne.

    > "Nie wolno kąpać się po 22.00, bo hałas spływającej wody może
    > przeszkadzać sąsiadom. Jedna skarga sąsiadów może być podstawą
    > wypowiedzenia umowy najmu."

    normy budowlane slabe? Rury mozna tak polozyc by nie halasowaly ... izolacja
    nawet scieku :)

    > Ludzie tacy że w żadne słowa wierzyć nie można, kłamią na każdym kroku.
    > Uzgodnisz coś ze współpracownikiem, pół godziny później się tego
    > wypiera, potrafi się wyprzeć że w ogóle z Tobą rozmawiał.

    tego akurat nie wiem, moze akurat tak zle trafiles (toksyczna praca)

    > Po każdej rozmowie najlepiej mieć podpisany papier.

    a u nas...

> [...]
    > - Przyjadę za 4 dni, mogę zapłacić zaliczkę...
    > - Nie trzeba zaliczki, niech pan przyjeżdża, będzie na pana czekał.

    a u nas to co?

    > Naprawdę, to popieprzony kraj, oczywiście na swój własny lokalny sposób.

    ale jest ladnie, nie ma biedy, talatajstwa, zlomow na ulicy, ciekawe jak
    statystyki zabitych i pijanych itp itd. Smieci sortuja inaczej beda miec
    problemy, u nas "nie da sie" itp itd