  • 161. Data: 2010-02-28 19:26:27
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 19:05:03 +0100, Dysiek napisał(a):

    > x - moto
    > o - autor watku

    Autor pisał o czymś takim:

    | X | |\

    W takiej sytuacji zaczął włączać się do ruchu. Motocyklista sygnalizował
    jazdę po swoim pasie na wprost.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 162. Data: 2010-02-28 19:26:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-28 18:55, MadMan pisze:

    > Racja.

    > Nie. PoRD art. 4. Masz zakładać że będzie sygnalizował zawczasu i
    > wyraźnie.

    Taki jesteś pewien ??
    On ma drogę z pierwszeństwem, i ma prawo zmienić pas - co jeśli on
    wrzuci kierunek i zacznie zmieniać a Ty wtedy wyjedziesz i przypakuje Ci
    w bok ??
    Będziesz się tłumaczył że miałeś wolny pas ??

    On zawsze powie że wrzucił kierunek i zaczął wykonywać manewr, - i to Ty
    włączałeś się do ruchu, wyjeżdżałeś z podporządkowanej, nieważne że
    mignął nim raz - to Ty masz się upewnić że włączając się do ruchu nikomu
    nie zakłócisz ruchu, a nie ten drugi.

    Pozdrawiam !!

  • 163. Data: 2010-02-28 19:33:18
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W takiej sytuacji zaczął włączać się do ruchu. Motocyklista sygnalizował
    > jazdę po swoim pasie na wprost.

    No to odwoluje slowa o kutasie :-) Mimo wszystko jednak powinien byc
    bardziej ostrozny i ustapic pierszenstwa.

    Dysiek

  • 164. Data: 2010-02-28 19:46:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Dysiek w <news:hmeb8j$goh$1@inews.gazeta.pl>:

    > Ja rozumiem to inaczej - byc moze zle. IMHO watkotworca stal na prawym pasie
    > i chcial wjechac na lewy, na ktorym jechal motocyklista. Skrajnie lewy pas
    > byl pusty i odbil na niego motocyklista po zajechaniu mu drogi.

    > Rysunek

    Do teraz dobrze:

    "2 pasy w jedna strone, 3 pas jako parking.
    Ruszam z pasa do parkowania"

    "widze w lusterku, ze na lewym pasie"

    Skoro pisał o dwóch pasach, to który jest lewy? A jeśli pisał o trzech
    pasach, to który jest lewy, który środkowy, a który prawy?

    Zresztą po kolejnych zeznaniach autora wątku wygląda, że był gdzieś tu:
    <http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Pozna%F1,+Grun
    waldzka+152&Submit=Szukaj&long=16.865984&lat=52.3964
    615&type=2&scale=1b&svActive=false>.

    Czyli:

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 165. Data: 2010-02-28 19:59:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > To jest gruba przesada, która rozbestwia.

    Zmiana pasa, żeby ułatwić włączenie się do ruchu to coś złego albo
    dziwnego? Czy Ty się dobrze czujesz?

    --
    cokolwiek

  • 166. Data: 2010-02-28 20:02:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 18:41:47 +0100, Dysiek wrote:
    >Sam uznal siebie jako wlaczajacego sie do ruchu i z premedytacja zajechal
    >droge. Uwazasz, ze to nie jest bycie kutasem?

    Nie, uznal ze nikomu nie zajedzie, bo motocykl jechal lewym pasem i
    nic nie wskazywalo ze chce zmienic na prawy.

    J.

  • 167. Data: 2010-02-28 20:51:44
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie, uznal ze nikomu nie zajedzie, bo motocykl jechal lewym pasem i
    > nic nie wskazywalo ze chce zmienic na prawy.

    Wytlumaczylem sie nizej - zle zrozumialem sytuacje.

    Dysiek

  • 168. Data: 2010-02-28 20:59:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zmiana pasa, żeby ułatwić włączenie się do ruchu to coś złego albo
    > dziwnego? Czy Ty się dobrze czujesz?

    Niestety ludzie tak jezdza. Upłynnianie rozumieja jako rozbestwiającą
    przesadę...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 169. Data: 2010-02-28 20:59:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No to odwoluje slowa o kutasie :-) Mimo wszystko jednak powinien byc
    > bardziej ostrozny i ustapic pierszenstwa.

    znaczy czekac az wszystko przejedzie zarówno na lewym jak i na prawym
    pasie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 170. Data: 2010-02-28 21:12:26
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > znaczy czekac az wszystko przejedzie zarówno na lewym jak i na prawym
    > pasie?

    Teoretycznie tak :-) Na egzaminie oblewaja, jak nie puscisz z obu pasow.

    Dysiek