  • Data: 2012-12-27 11:03:35
    Temat: [win] niejasnosc dot 'wywłaszczania'
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiem jednej rzeczy dot tz wywłaszczania
    (głonie dot. windy) ->

    aplikacja (np gra) na przemian wywoluje kod
    updat'a ramki i kod systemowy (w sumie jest to
    para peek_message + sleep(10) czy cos takiego )

    Czy jesli ten kod systemowy jest wywolywany
    to aplikacja i tak jest 'wywlaszczaa' w trakcie
    przygotowywania wlasnej ramki?

    (po prawdzie to ja tego wywlaszczania jakos nie
    obserwuje a to wynika chyba z tego ze wiekszosc
    aplikacji z tła pod winda chyba zwisa na zdarzeniach
    - a te ktore nie zwisaja (np itunes grajacy mp3)
    chyba robia to jakos w malych kawalkach

    w kazdym razie nie jest dla mnie jasne jak zachodzi
    to wywlaszczanie i czy wystarczy regularnie sleepowac
    by ono wogole nie zachodzilo )