  • 21. Data: 2016-05-06 11:30:31
    Temat: Re: wieczny przekaźnik
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 09:14:17 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:
    > Dobra, a skoro to już przypadkowo wkleiłem, czy to powinno działać
    ?
    > Chciałbym tego użyć po wtórnej stronie transformatora toroidalnego
    (od 8
    > do 40V). Za tym byłby mostek i duuży kondensator. Max prąd to 4A
    (nie
    > wiem ile na etapie początkowego ładowania tego kondensatora).
    Konkretnie
    > to chciałbym 4 takie połączone na wyjściu. To by miało przełączać 4
    > odczepy transformatora.

    Będzie działało wbrew temu co twierdzą producenci przekaźników i
    triaków.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2016-05-06 12:10:52
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-05-06 o 11:30, Marek pisze:

    > Konkretnie
    >
    > Będzie działało wbrew temu co twierdzą producenci przekaźników i triaków.

    Ale co dokładnie twierdzą ? "KIT AVT-2147 po podłączeniu do
    transformatora nie będzie działał" ?

  • 23. Data: 2016-05-06 12:58:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 12:10:52 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:
    > Ale co dokładnie twierdzą ? "KIT AVT-2147 po podłączeniu do
    > transformatora nie będzie działał" ?

    Żaden producent obecnie nie jest zainteresowany produkowaniem
    wiecznych elementów. Wymyślanie takich układów jak ten kit działa
    wbrew ich inteteresowi ekonomicznemu.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2016-05-06 13:18:53
    Od: k...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > Żaden producent obecnie nie jest zainteresowany produkowaniem
    > wiecznych elementów. Wymyślanie takich układów jak ten kit działa
    > wbrew ich inteteresowi ekonomicznemu.

    Rzadko, ale jednak takie rozwiązania bywają, tylko nie
    w klasie urządzeń domowych.