-
31. Data: 2010-10-23 18:39:18
Temat: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2010-10-23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
>>> Pytanie więc brzmi: czy Titus może podać przypadek, w którym
>>> brak widoczności pasów mógłby powodować "legalne" zachowanie
>>> kierującego nie widzącego tych pasów prowadzące do kolizji.
>>
>> Rondo turbinowe może być?
>
> Hm... chyba sposób jazdy powinien wynikać ze znaków pionowych?
Ale nie wynika. Popatrz na warszawskie rondo Babka.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
32. Data: 2010-10-23 19:40:21
Temat: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sat, 23 Oct 2010, Krzysiek Kielczewski wrote:
>>> Rondo turbinowe może być?
>>
>> Hm... chyba sposób jazdy powinien wynikać ze znaków pionowych?
>
> Ale nie wynika. Popatrz na warszawskie rondo Babka.
Trochę mi nie po drodze :]
Wiem, że było, ale możesz przypomnieć co w nim nie wynika ze
znaków pionowych? (nie, NIE MAM na myśli C-12, chodzi o rozpiskę
pasów wg D-*)
pzdr, Gotfryd
-
33. Data: 2010-10-23 22:14:48
Temat: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2010-10-23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
>>>> Rondo turbinowe może być?
>>>
>>> Hm... chyba sposób jazdy powinien wynikać ze znaków pionowych?
>>
>> Ale nie wynika. Popatrz na warszawskie rondo Babka.
>
> Trochę mi nie po drodze :]
> Wiem, że było, ale możesz przypomnieć co w nim nie wynika ze
> znaków pionowych? (nie, NIE MAM na myśli C-12, chodzi o rozpiskę
> pasów wg D-*)
Przed skrzyżowaniem masz F-10 mówiący: z lewego lewo i prosto, ze
środkowego prosto, z prawego prosto i w prawo oraz adekwatne P-8e + P-8a
+ P-8f. Natomiast na samym rondzie znaki P-3b kierują wszystkie trzy
pasy do najbliższego zjazdu.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski