  • 81. Data: 2009-05-12 10:14:49
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: t...@g...com

    On 12 Maj, 09:32, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > Mam podac przykłady?
    nie, masz sie odniesc do konkretnego przykladu, o ktorym mowa

    > a zauwazyłes ze jesli ciezarowka jedzie srodkowym a na lewym niemal na
    > zakladke jedzie terenowka to normalnie nikt by sie tam nie zmiescił?
    zauwazylem, ze sie jednak ktos zmiescil i to w cale nie jadac na
    zakladke

    > Nikt poza wciskajacym sie motocyklem.
    no wlasnie, Ty tez zauwazyles

    > Zwykly rozsadek podpowiada ze
    > jesli w tej sytuacji cos by jechało za terenowym to nie bedzie sie pchac
    >   na srodkowy.
    hmm, a niby czemu nie skoro za terenowym jedzie cos co chce wyprzedzac
    (np. motocykl) i
    ma srodkowy wolny to czemu nie bedzie "sie pchac na srodkowy" hmm ?

    > A wogole o czm my dyskutujemy: vento mialo pierwszenstwo
    ale nie zasygnalizowalo manewru i wtelepalo sie pod kola motocykliscie
    zmieniajacemu pas

  • 82. Data: 2009-05-12 10:27:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Sie czepiasz. Linie oddzielające pasy są malowane co pewną odległość.
    > Z ilości mignięć pasów przeliczonych w ciągu iluś tam fpsów można
    > to oszacować.

    o rzeszwmorde :)

    --
    gildor
    9'99

  • 83. Data: 2009-05-12 10:28:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:

    > Tu chodzi o prędkość, ta była poza dopuszczalną

    niemożliwe! na prawdę?! ależ to vento musiało zapierdalaaaać!

    --
    gildor
    9'99

  • 84. Data: 2009-05-12 10:35:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:
    > Po prostu kierunkowskazow
    > nalezy uzywac inteligentnie, jak ktos sobie z tym nie radzi to nie uzywa
    > ich wcale.

    ojej, to ja wole, żeby nadużywali niż nie używali.

    > IMHO to powinno sie robic wiele rzeczy a sie nie robi. Nasza
    > życzeniowosc nie ma nic do oceny tej konkretnej sytuacji

    oj dzieci dzieci. jak coś jest IMHO, to może lepiej zajrzeć żeby było
    wyraźnie i bezdyskusyjnie, co?

    Art. 22.
    5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować
    zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
    sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.

    --
    gildor
    9'99

  • 85. Data: 2009-05-12 10:39:03
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-12 11:40, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > Przesadzasz :) jesli zmieniam pas to znaczy, ze jest on wolny nie?

    Nie.
    Był wolny kiedy ostatnio patrzyłeś, jeśli faktycznie patrzyłeś.
    Czy jest wolny w trakcie manewru wypadało by sprawdzić.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2009-05-12 11:04:49
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie.
    > Był wolny kiedy ostatnio patrzyłeś, jeśli faktycznie patrzyłeś.
    > Czy jest wolny w trakcie manewru wypadało by sprawdzić.
    ??
    Wez sie zdecyduj czego chcesz.
    Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy, jest wolny, wiec wlaczasz
    kierunek i zmieniasz pas. Patrzac oczywiscie w tylne lusterka i obserwujac
    sytuacje przed toba. Jak jest tyl wolny to konczysz manewr. Po co patrzysz w
    bok? Spodziewasz sie, ze cos ci sie tam zmaterializuje znikad?
    Zreszta jak przenosisz wzrok tyl-przod to sila rzeczy musisz katem oka
    widziec to co sie dzieje z boku. Jak masz z tym problem to polecam wizyte u
    okulisty bo mozesz miec zawezone pole widzenia. Serio mowie.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 87. Data: 2009-05-12 11:15:10
    Od: t...@g...com

    On 12 Maj, 13:04, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > bok? Spodziewasz sie, ze cos ci sie tam zmaterializuje znikad?
    > Zreszta jak przenosisz wzrok tyl-przod to sila rzeczy musisz katem oka

    ale przez ktore ramie obracasz glowe - znaczy wzrok
    bo pamietaj ze masz 2 boki do zlukania
    a skoro juz jeden pas opusciles a na drugim sie jeszcze nie pojawiasz
    gdyz obserwujesz tyl
    to w zasadzie 2 przody i dwa tyly tez zlukujesz mam nadzieje
    i zeby nie bylo - to Ty tak to skomplikowales
    a ja juz bym chyba wolal zebys wogole pasow nie zmienial

  • 88. Data: 2009-05-12 11:36:36
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuL?em: Kto bardziej daL? dupy i dlaczego.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >ale przez ktore ramie obracasz glowe - znaczy wzrok
    >bo pamietaj ze masz 2 boki do zlukania
    Ty w ogole czyms jezdzisz, czy tylko tak pierdolisz bezsensu? Masz klopoty
    ze zrozumieniem tekstu pisanego?
    Jak zmieniasz pas ze srodka na lewy to patrzysz sie przez ktore ramie? Ktore
    lusterko obserwujesz prawe czy lewe?
    Po kij chcesz patrzec na prawy skoro wlasnie go opuszczasz?

    >a skoro juz jeden pas opusciles a na drugim sie jeszcze nie pojawiasz
    >gdyz obserwujesz tyl
    Super, jeszcze obserwuj czy z gory srak ci nie na pta albo helikopter na
    glowe nie spadnie.

    >to w zasadzie 2 przody i dwa tyly tez zlukujesz mam nadzieje
    >i zeby nie bylo -
    :)
    > to Ty tak to skomplikowales
    >a ja juz bym chyba wolal zebys wogole pasow nie zmienial
    A ja bym wolal zebys juz nie pisal.
    EOT

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 89. Data: 2009-05-12 12:28:52
    Od: Arni <a...@N...spam>

    t...@g...com pisze:

    > nie, masz sie odniesc do konkretnego przykladu, o ktorym mowa

    > zauwazylem, ze sie jednak ktos zmiescil i to w cale nie jadac na
    > zakladke

    oki, nie na darmo masz odpowiednią nazwe w adresie mailowym, nie bede
    dyskutował.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 90. Data: 2009-05-12 12:51:57
    Od: t...@g...com

    On 12 Maj, 13:36, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Ty w ogole czyms jezdzisz, czy tylko tak pierdolisz bezsensu?
    ja jeszcze jezdze a Ty ?

    > Masz klopoty
    > ze zrozumieniem tekstu pisanego?
    twojego tak
    piszesz o jakichs "tylnych lusterkach",
    przenoszeniu wzroku tyl-przod (chyba patrzac na te tylne lusterka)
    "katem oka widzac bok"

    > Jak zmieniasz pas ze srodka na lewy to patrzysz sie przez ktore ramie? Ktore
    > lusterko obserwujesz prawe czy lewe?
    lewe raczej a Ty.. tylne?

    > Po kij chcesz patrzec na prawy skoro wlasnie go opuszczasz?
    ja nie chce ale Ty chyba powinienes skoro opuszczasz go ale nie do
    konca...

    > Super, jeszcze obserwuj czy z gory srak ci nie na pta albo helikopter na
    > glowe nie spadnie.
    no to juz chyba bylaby przesada, nie sadzisz?

    > A ja bym wolal zebys juz nie pisal.
    umowa stoi ?