  • 61. Data: 2009-05-11 18:42:56
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 17:32:04 +0200
    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > oraz po śladach na miejscu wypadku. ale tu go chyba nie było, co nie?

    Sie czepiasz. Linie oddzielające pasy są malowane co pewną odległość.
    Z ilości mignięć pasów przeliczonych w ciągu iluś tam fpsów można
    to oszacować.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 62. Data: 2009-05-11 19:06:03
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > sygnalizujesz zamiar, nie manewr. ważne jest kto zaczął manewr lub kto

    Tu chodzi o prędkość, ta była poza dopuszczalną

    DM

  • 63. Data: 2009-05-11 19:10:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Robert Rędziak pisze:
    > Nie sztuka mieć napisane na
    > nagrobku ,,miał pierwszeństwo''.

    ej, to nie ten watek, od czasu tamtego watku na p.m.s to juz wszyscy sie
    zestarzelismy o pare kilometrow ( w tym czesc z nas przebyla czesc tego
    dystansu dupa po asfalcie)
    :-)

    W zwiazku z popularnoscia watku obejrzalem sobie ten film ze sto razy,
    nawet juz dialogi zaczalem pisac ;-)

    W sumie to tak: cala akcja lajtowa-czoperowa, bo i miejsca na lewym bylo
    sporo i vento tez sie nie pchalo za szybko na srodkowy pas.

    Ale jakby tak podkrecil akcje- zagescil ruch na lewym pasie, vento jakby
    wyprzedzalo zolta ciezarowke zdecydowanie szybciej zmieniajac pas to
    bysmy mieli duze szanse na rzeznie :-(

    Nie dam glowy czy vento widzialo w lusterku motocykl czy nie, wg mnie
    mial prawo widziec, a jesli motocykl mial wlaczony kierunkowskaz to ja
    na jego miejscu bym pasa nie zmienial.

    Ciezarowka przy takim wyprzedzaniu zaslania na pare sekund co sie
    dzieje z jej prawej strony i rownie dobrze mogloby sie okazac po wyjsciu
    przed nia ze ktos inny, moze nawet motocykl wyprzedzil ja prawym i chce
    teraz przejsc szybko na srodkowy albo nawet na lewy.

    W sumie fajnie jak mozna sobie film objerzec gdzie nikt nie umarl i
    poteoretyzowac ze kierunkowskazy sa wazne, a wyprzedzanie z duza
    roznica predkosci jest niebezpieczne.

    Tylko ze te wnioski sa te same od lat albo nawet dziesiecioleci.
    I tak sobie sa, siedza w kaciku i nikomu na drodze nie przeszkadzaja.

    KJ teoretyk

  • 64. Data: 2009-05-11 19:15:19
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Dlaczegosklejasztakwielewyrazówwjedenczydlategożebyz
    aciekawićczytaczytakiewytłuszczenie?

    Spacje
    mam
    serwisie
    Ty
    tez?

    KJ SpaceService

  • 65. Data: 2009-05-11 19:43:40
    Od: "kocyk" <k...@W...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

> [...]
    >
    > W sumie to tak: cala akcja lajtowa-czoperowa, bo i miejsca na lewym
    > bylo sporo i vento tez sie nie pchalo za szybko na srodkowy pas.

    Ty to umisz na film namowic. No obejrzalem. Koles sobie jechal normalnie
    lajtem pake 40, biorac pod uwage wszystko. Moze sie zagapil bo hamowal,
    zamiast zwyczajnie na luzie go minac bokiem. Narzucajac tempo delikatnie
    mowiac odmienne od reszty ruchu tak trzeba latac, a jak ktos nie umie, to
    wypadaloby jednak zwolnic. Winy to ja zadnej nie widze, bo sie nic nie
    stalo, ot koles lecial sobie rekreacyjnie i omijal aktywne pacholki. Dzien
    jak codzien, wiec o czym tak w zasadzie sobie deliberujecie?
    K.14.

  • 66. Data: 2009-05-11 20:46:25
    Od: Arni <a...@N...spam>

    kakmar pisze:

    > Dokładnie to auto zaczyna manewr wcześniej i powoli, auto jest wcześniej
    > przy przerywanej rozdzielającej pasy. Ale gdy się wtedy przerwie
    > oglądanie to wątpię czy ktokolwiek zgadnie co robi. Motocykl lecąc
    > własnym tempem zaczyna manewr później, ale robi go szybciej. Zauważ że
    > kierownik motocykla zauważa powolny manewr vento (mimo braku kierunku)
    > i zaczyna hamować gdy vento jedzie jeszcze lewymi kołami po przerywanej.

    przy tym tempie puszek to wyglada jakby nawet i zasygnaliował manewr ale
    kiedy jeszcze jest schowany za ciezarowką. Zauwazcie ze wtedy motocykl
    dopiero do niej dojezdza. Vento prawdził czy nie zajedzie ciezarowemu i
    spokojnie sie przed niego pcha bo ma prawo. A motocykl nie wiem na co
    liczył, ja bym w tym momencie zrezygnowal z manewru, roznica predkosci
    nie byla tak wielka po przeciez potem i tak wyhamował

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 67. Data: 2009-05-11 21:16:47
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > ej, to nie ten watek, od czasu tamtego watku na p.m.s to juz wszyscy sie
    > zestarzelismy o pare kilometrow ( w tym czesc z nas przebyla czesc tego
    > dystansu dupa po asfalcie)
    > :-)
    Jesli to byla delikatna zaluzja to po pierwsze :
    Ha ha z przekasem, a po drugie to nie dupa tylko biedrem.
    ;)

    > W sumie to tak: cala akcja lajtowa-czoperowa, bo i miejsca na lewym bylo
    > sporo i vento tez sie nie pchalo za szybko na srodkowy pas.
    Otoz to, byl czas na manewr i motocyklista mial mnostwo mozliwosci.

    > Ale jakby tak podkrecil akcje- zagescil ruch na lewym pasie, vento jakby
    > wyprzedzalo zolta ciezarowke zdecydowanie szybciej zmieniajac pas to bysmy
    > mieli duze szanse na rzeznie :-(
    Iii tam, od razu rzeznie. Bylo IMO wystarczajaco duzo miejsca obok tej
    terenowki.
    Ja tam uwazam, ze moto nie potrzebuje calego pasa do jazdy po miescie.
    Wystarczy po 50 cm od konca kierownicy. A calkiem bezpiecznie jest pomiedzy
    osobowkami.

    > KJ praktyk
    Bez falszywej skromnosci prosze
    :)
    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 68. Data: 2009-05-12 04:09:11
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > Klocic sie nie bede ale IMO to w 8 sek moto zaczyna wjazd to vento nawet go
    > nie zaczyna, w 10 to moto jedzie srodkiem a vw dopiero jest w polowie na tym
    > pasie.

    A może zerknął w lusterka i nawet zobaczył moto jadące lewym pasem. Nie
    sądzę żeby motocyklista używał kierunków więc nawet gdyby kierowca
    samochodu go widział to skąd miał wiedzieć że dwie sekundy póżniej
    będzie miał moto na środkowym pasie?

    Ps. Nie sądzę żeby używał kierunków bo jego częstotliwość zmiany pasów
    jest większa niż częstotliwość mrugania :)

  • 69. Data: 2009-05-12 05:40:38
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"gildor" ale ki chuj on do z prawej później objeżdżał to nie wiem. z
    lewej miał
    > lepszą scieżkę.

    Lewa jest z rana dla jadacych ponad 120 km/h - jak obwodnice Rzymu :) a ta
    Vectra lepsze lata ma juz za soba...

    T.

  • 70. Data: 2009-05-12 06:43:43
    Od: t...@g...com

    On 11 Maj, 22:46, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > przy tym tempie puszek to wyglada jakby nawet i zasygnaliował manewr ale
    > kiedy jeszcze jest schowany za ciezarowką.

    to jest dobre :))
    Ty masz tam jakas kule, z ktorej czytasz czy co innego ?
    BTW kto sygnalizuje migaczem sam zamiar zmiany pasa ?
    IMO winno sie pozostawic migacz wlaczony rowniez w trakcie wykonywania
    manewru.