  • 31. Data: 2009-05-11 13:26:27
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 10 Maj, 17:44, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
    > zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
    > oczywiście uzyskanego efektu.

    Ale jakiej sytuacji? Jakie dupy i dlaczego? Samochód zmieniał pas,
    motocyklista napierał licząc, że samochód się zniechęci, samochód się
    nie zniechęcił, motocyklista przyhamował. Dzień jak co dzień. Czym tu
    się ekscytować?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125 - wszystko na sprzedaż]

  • 32. Data: 2009-05-11 13:45:43
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > przede wszystkim to było niemozliwe bez wzgledu na predkosc motocykla.
    > W lusterku vento widac było tylko ciezarówke i to pewnie tez nie w
    > całosci, nastepnego lewego pasa na pewno nie, bo ciezarowka skutecznie go
    > zasłaniała
    Ale zwroc uwage, ze motocykl juz jest na pasie na ktory dopiero wjezdza
    samochod. Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele
    szybciej niz puszki ale kierowca vento nawet nie spojrzal w lusterko.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 33. Data: 2009-05-11 14:36:04
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 11 Maj, 15:45, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Ale zwroc uwage, ze motocykl juz jest na pasie na ktory dopiero wjezdza
    > samochod.

    Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.

    Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele
    > szybciej niz puszki ale kierowca vento nawet nie spojrzal w lusterko.

    Mógł spojrzeć i wszystko zrobić wzorowo, tylko w momencie kiedy
    rozpoczął manewr (patrzył w lusterko i wrzucił kierunkowskaz) to
    motocykl był jeszcze schowany za ciężarówką. A jak zerknął ponownie w
    lusterko i zobaczył najeżdżającego na dupę wyścigowca to już było za
    późno na spierdalanie, więc powoli, nienerwowo dokończył manewr. I
    słusznie. Też bym tak zrobił.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125 - wszystko na sprzedaż]

  • 34. Data: 2009-05-11 15:19:50
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochod. Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o
    > wiele szybciej niz puszki ale kierowca vento nawet nie spojrzal w

    Dokładnie w 10 sekundzie filmu - samochód i motocykl jednoczesnie
    przekraczja linie rozgraniczajace pasy. To ze kierowca vento nawet nie
    spojrzał w lusterko to tylko twoja spekulacja.

  • 35. Data: 2009-05-11 15:20:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    >Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.
    Klocic sie nie bede ale IMO to w 8 sek moto zaczyna wjazd to vento nawet go
    nie zaczyna, w 10 to moto jedzie srodkiem a vw dopiero jest w polowie na tym
    pasie.
> [...]

    >lusterko i zobaczył najeżdżającego na dupę wyścigowca to już było za
    >późno na spierdalanie, więc powoli, nienerwowo dokończył manewr. I

    EEEyy, widzisz tam gdzies migacz? Spokojnie to on ten manewr dokonczyl bo
    nawet nie zauwazyl motocykla za soba :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 36. Data: 2009-05-11 15:28:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Nie tylko w wawie. Wszędzie tak jest,

    ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje
    zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył kierunek.

    --
    gildor
    9'99

  • 37. Data: 2009-05-11 15:30:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:

    > LOL.
    > Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

    ale z wyartykułowaniem kilku słów masz przejebane.

    --
    gildor
    9'99

  • 38. Data: 2009-05-11 15:31:16
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > miałem identyczne odczucia :))

    no co Ty? też miałeś w rodzinie ORMOWca? a weś...

    --
    gildor
    9'99

  • 39. Data: 2009-05-11 15:32:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Ale pytasz poważnie czy tak tylko go podpuszczasz? ;-) Bo poważnie, to
    > w pewnych granicach(zależy jakości filmu) dałoby się to zrobić...

    oraz po śladach na miejscu wypadku. ale tu go chyba nie było, co nie?

    --
    gildor
    9'99

  • 40. Data: 2009-05-11 15:32:42
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie w 10 sekundzie filmu - samochód i motocykl jednoczesnie
    > przekraczja linie rozgraniczajace pasy.
    Chcesz to rozbierac na dziesiate czesci sekundy?? Motocykl juz jest na pasie
    kiedy vento zaczyna na niego wjezdzac.

    >To ze kierowca vento nawet nie spojrzał w lusterko to tylko twoja
    >spekulacja.
    Pewnie, z tym, ze ja kiedy doprowadzam do takiej sytuacji to mam w zwyczaju
    mrugnac swiatlami, kiedy zajezdzam komus szybszemu droge.
    I Tobie tez polecam obserwacje tylnego lusterka jak zmieniasz pas, bo moze
    sie zdazyc, ze szybciej nie bedzie jechal stosunkowo lekki motocykl ale o
    wiele ciezsza ciezarowka.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F