  • 11. Data: 2010-12-24 11:34:49
    Temat: Re: `webasto`
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-24 10:11, J.F. pisze:

    > Zalezy do czego. Odpowiednio ustawiona moze chyba jedna raczke ogrzac.
    > Albo odmrozic szybe w dwie minuty - nie podejrzewam zeby oryginalne
    > ogrzewanie mialo wieksza moc.

    E tam, zabawka i tyle. W dodatku może być to niebezpieczna zabawka.

  • 12. Data: 2010-12-24 11:38:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-24 11:06, Papkin pisze:

    > Wg mnie jedyne sensowne rozwiazanie to albo prawdziwe webasto albo defa
    > warm up (tylko dla osob z ogrodkiem) bo zestaw jest bardziej samochodowy
    > a grzejnik dosc maly (juz widze jak ktos to przykreca w swoim audi A6 z
    > 2007 roku). No i jeszcze - zdalne odpalanie auta na pilota (sa
    > odpowiednie zestawy) byle to zamontowal czlowiek z glowa i mozgiem i
    > przy pomocy dobrego osprzetu jak styki wlaczajace silnik jedynie
    > gdy masz luz i zaciagniety reczny. No i nie jest to chyba zgodne z
    > prawem (pojazd z uruchomionym silnikiem bez nadzoru).

    Człowiek z głową i mózgiem jak to określiłeś na pewno nie podłączy
    telestartu silnika, musiałby być ostatnim bezmózgim kretynem żeby
    ściągać wszystkie zabezpieczenia pojazdu by móc zdalnie go odpalać,
    samochód to nie zabawka na 4 bateryjki 1,5V.

  • 13. Data: 2010-12-24 11:42:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-24 08:34, nadia pisze:
    > Mam ochotę kupić taką dmuchawkę
    > http://allegro.pl/nagrzewnica-grzalka-samochodowa-12
    v-i1342236549.html
    > co o tym urządzonku myślicie ?
    > Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

    Daj sobie spokój - 150W to jest nic.
    Będzie na tym można grzać jedną rękę :)

    I będzie to ponad 12A - a w wielu samochodach gniazdo zapalniczki wolno
    obciążać tylko 10A.

  • 14. Data: 2010-12-24 12:28:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 11:38, Filip KK pisze:
> [...]
    > ściągać wszystkie zabezpieczenia pojazdu by móc zdalnie go odpalać,
    > samochód to nie zabawka na 4 bateryjki 1,5V.

    Jesli sie mieszka w kraju zlodziei...

  • 15. Data: 2010-12-24 12:32:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/12/2010 10:38, Filip KK wrote:

> [...]
    > ściągać wszystkie zabezpieczenia pojazdu by móc zdalnie go odpalać,
    > samochód to nie zabawka na 4 bateryjki 1,5V.

    Mialem taka funkcje w alarmie, nie wymaga sciagania zadnych zabezpieczen.

    Kamil

  • 16. Data: 2010-12-24 12:38:56
    Od: "Torbut" <a...@a...pl>

    Użytkownik "nadia" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam ochotę kupić taką dmuchawkę
    > http://allegro.pl/nagrzewnica-grzalka-samochodowa-12
    v-i1342236549.html
    > co o tym urządzonku myślicie ?
    > Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

    Mam takie cos, nic nie warte. Cos tam dmucha ale napewno nie nagrzeje
    samochodu. Pozatym uwazaj na tego sprzedawce, przewalil wiele osob w tym
    mnie. Zobacz komenty.

    5729 (20101224) __________

  • 17. Data: 2010-12-24 12:51:16
    Od: "nadia" <r...@g...pl>

    Mam takie cos, nic nie warte. Cos tam dmucha ale napewno nie nagrzeje
    samochodu. Pozatym uwazaj na tego sprzedawce, przewalil wiele osob w tym
    mnie. Zobacz komenty.

    Sprzedawca zupełnie przypadkowy
    interesuje mnie tylko przedmiot a
    w zasadzie interesował /dzięki/
    Tyle że w aucie nadal zimno ;/
    to tak diesle mają że tak długo się nagrzewają ?
    Mam 15 km do pracy a z dmuchaw ledwo letnie.

  • 18. Data: 2010-12-24 12:55:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 24 Dec 2010 12:51:16 +0100, nadia <r...@g...pl>
    wrote:
    > interesuje mnie tylko przedmiot

    Ten (lub jego następcy) Cię interesuje:

    http://www.eberspacher.com/downloads/technical-docum
    ents/hydronicB5+D5ws_technical.pdf

    > to tak diesle mają że tak długo się nagrzewają ?

    Coś za coś. Albo niskie zużycie, albo ciepło w środku.

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-12-24 12:55:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-24 12:32, kamil pisze:

    > Mialem taka funkcje w alarmie, nie wymaga sciagania zadnych zabezpieczen.

    A jak sobie radziła z immobiliserem komputera, które nie uruchomi
    silnika dopóki nie dostanie kodu który powinien znajdować się jedynie w
    kluczyku?

    Chyba były samochody fabrycznie przygotowane do telestartu (kojarzę
    jakieś Audi które miał kolega), których ECU potrafiło wszystko zrobić
    samo (włącznie ze sprawdzeniem czy samochód nie jest na biegu), tj.
    włączyć silnik (kręcąc rozrusznikiem nie za krótko i nie za długo) a
    następnie silnik mógł pracować bez immo.

    Kluczyk trzeba było włożyć przed jazdą, w jakimś tam czasie od
    odblokowania zamka centralnego czy otwarcia drzwi (już nie pamiętam).
    Inaczej silnik gasł i dawał się uruchomić tylko kluczykiem.

    Tyle że to było wszystko oprogramowane w ECU - całość montażu telestartu
    ograniczała się ponoć tylko do podłączenia jednego przewodu od centralki
    alarmu do ECU.

    Zrobienie tego w nowych samochodach to nie będzie taka prosta sprawa -
    właśnie z powodu immobilisera, który trzeba obezwładnić przyklejając
    chip z kluczyka do pętli indukcyjnej na stałe, albo grzebać w komputerze.

  • 20. Data: 2010-12-24 12:59:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/12/2010 11:55, Tomasz Pyra wrote:

    > A jak sobie radziła z immobiliserem komputera, które nie uruchomi
    > silnika dopóki nie dostanie kodu który powinien znajdować się jedynie w
    > kluczyku?

    Kazdy solidny alarm ma swoj immobiliser, wiec w czym problem? Clifford
    Concept 650 bodajze.

> [...]
    > odblokowania zamka centralnego czy otwarcia drzwi (już nie pamiętam).
    > Inaczej silnik gasł i dawał się uruchomić tylko kluczykiem.

    To raczej oczywiste, inaczej ktokolwiek moze wejsc do srodka i odjechac
    takim samochodem.

    > Zrobienie tego w nowych samochodach to nie będzie taka prosta sprawa -
    > właśnie z powodu immobilisera, który trzeba obezwładnić przyklejając
    > chip z kluczyka do pętli indukcyjnej na stałe, albo grzebać w komputerze.

    Nie wiem, czy to prosta sprawa, autoryzowany dystrybutor alarmow zalozyl
    i dzialalo.

    Kamil