  • 1. Data: 2003-07-25 07:34:40
    Temat: wawa - internet
    Od: "Dariusz Utracki" <u...@m...home.pl>

    Drodzy grupowicze,

    Czy moglibyscie sie podzielic swoja wiedza o dostawcach Internetu na terenie
    Warszawy? Oczywiscie pomijajac TP S.A., AsterCity, Supermedia, itp. Moja
    wiedza ogranicza sie do providerow:
    Future-Net - http://futuresolution.pl
    NetPartner - http://netpartner.come.pl
    Fornet - http://www.fornet.waw.pl

    Darek

  • 2. Data: 2003-07-25 10:35:34
    Temat: Re: wawa - internet
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    Dariusz Utracki wrote:

> [...]
    > terenie Warszawy? Oczywiscie pomijajac TP S.A., AsterCity, Supermedia,
    > itp. Moja wiedza ogranicza sie do providerow:

    Jezeli chodzi o malych dostawcow, to na Ursynowie masz WNET(? osiedle Na
    skraju, ul. Kazury itp), VSA (osiedle Imielin, ul. Miklaszewskiego,
    Hawajska), Nie_pamietam_nazwy (okolice KEN 54-56), a na Mokotowie
    MapsterNet (ul. Modzelewskiego, Bryly, Langego). Czesto-gesto oprocz kabli
    w blokach maja lacza WiFi, wiec mozna sie do nich potencjalnie podlaczyc z
    sasiednich osiedli.

    --
    Szymon Dowkontt

  • 3. Data: 2003-07-26 23:53:29
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Czy moglibyscie sie podzielic swoja wiedza o dostawcach Internetu na terenie
    > Warszawy? Oczywiscie pomijajac TP S.A., AsterCity, Supermedia, itp. Moja
    > wiedza ogranicza sie do providerow:

    jesli chodzi o osiedlowki itp.:

    www.3.pl
    www.supernet.com.pl