  • 1. Data: 2003-07-22 19:22:47
    Temat: Ceny polpaka
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    jakie maja sens ceny ustanowione przez polpaka na lacza stale ?
    Przeciez tak lacze o przepustowosci 512 kbps do i 128 kbps od usewra
    kosztuje ponad 1000 zl a DSL w TP SA kosztuje ponad 300 zl :) Chcialem sobie
    zalozyc polpaka i rozdzielic ale widze ze to za duzy wydatek.

  • 2. Data: 2003-07-23 08:13:01
    Temat: Re: Ceny polpaka
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

> [...]
    sobie
    > zalozyc polpaka i rozdzielic ale widze ze to za duzy wydatek.

    taki sens ze te 512kbit/s masz na uplinku i downlinku osobno czyli jest to
    lacze symetryczne co w pewnym momencie sie baaaardzo docenia. Pozatem mają
    Cie troche mniej w dupie niz w przypadku neostrady..... ale nie zmienia to
    też faktu ze oferta tpsa pod tytulem framerelay/ATM jest wręcz bezczelna.

    Marcin

  • 3. Data: 2003-07-23 10:39:00
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

> [...]
    > też faktu ze oferta tpsa pod tytulem framerelay/ATM jest wręcz bezczelna.

    Witam,
    wiesz stary... nie wiem...
    http://www.tpnet.pl/cenniki/fr_tab1.php
    Tu jest cennik frame relay/atm...
    zobatrz sobie na pozycje:
    2. 64.2 Dostęp do sieci szkieletowej POLPAK łączem asymetrycznym
    ADSL za każde zakończenie łącza * :

    b) o szybkości do 512 kbit/s w kierunku do Abonenta i 128 kbit/s od Abonenta

    Wiec co ty gadasz ze masz i we/wy 512 :)

    Oczywiscie powyzej jest lacze synchroniczne ale kosztuje jeszcze drozej :)
    1400 zl
    Asynchroniczne o takich samych parametrach jak dsl kosztuje 1200 zl :>>>
    i ja nie wiem czy TP ma cie bardziej w dupie bo gdy zglaszam awarie SDI to
    ciagle sa w ten sam dzien u mnie...

  • 4. Data: 2003-07-23 12:32:03
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > i ja nie wiem czy TP ma cie bardziej w dupie bo gdy zglaszam awarie SDI to

    ok, prosta sprawa
    nie wiem czy coś sie zmienilo od niepamietam kiedy, ale o ile wiem to nie
    bylo mozliwosci (a raczej oferty/checi ze strony tpsa) zeby zestawić PVC do
    internetu w asymetrycznym polpaku.
    Sprawdz, ale wydaje mi sie ze tak jest nadal.

    Aaa, do polpaka mozesz dostać znacznie wiecej adresów IP niż do idsl'a.

    Marcin

  • 5. Data: 2003-07-24 07:25:03
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    > Sprawdz, ale wydaje mi sie ze tak jest nadal.
    Nadal nie chca tego robic :((

    Maciej

  • 6. Data: 2003-07-27 08:34:37
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

> [...]
    > Sprawdz, ale wydaje mi sie ze tak jest nadal.
    >
    > Aaa, do polpaka mozesz dostać znacznie wiecej adresów IP niż do idsl'a.

    Ej spoko... dostaje wiecej IP - normalka, jest leprza obsluga tchniczna i
    masz lacze synchroniczne ale nie za taka cene :)

  • 7. Data: 2003-07-28 07:24:33
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Ej spoko... dostaje wiecej IP - normalka, jest leprza obsluga tchniczna i
    > masz lacze synchroniczne ale nie za taka cene :)

    pytanie z głupia franc, a czy uwazasz ze ADSL jest asynchroniczny ?
    Bo jak dla mnie to w warstwie fizycznej jest jak najbardziej synchroniczny.

    Marcin

  • 8. Data: 2003-07-28 18:03:48
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Marcin Kuczera <m...@n...poczta.rybnik.pl> wrote:

    > pytanie z głupia franc, a czy uwazasz ze ADSL jest asynchroniczny ?
    > Bo jak dla mnie to w warstwie fizycznej jest jak najbardziej synchroniczny.
    Pewnie chodziło o to że jest asymetryczny..

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2003-07-28 19:02:00
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    "Jakub \"Venom\" ?ukowski" <v...@n...venomski.com> wrote:
    > Ej spoko... dostaje wiecej IP - normalka, jest leprza obsluga tchniczna
    I dodatkowo masz dostęp do działu bezpieczeństwa sieci. Dość przydatne
    w przypadku ataków.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 10. Data: 2003-07-28 19:02:25
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Pewnie chodziło o to że jest asymetryczny..

    zapewne tak, ale szlag mnie juz trafia jak ludzie namiętnie mylą jedno z
    drugim jakby to nie miało zadnego znaczenia i było czymś bardzo podobnym...
    Świadczy to jedynie o ignorancji dla rzetelnej wiedzy.

    Marcin