  • 1. Data: 2010-08-28 19:02:18
    Temat: wakacyjne fotki
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Witam,
    zapraszam do spojrzenia na rodzinne wakacyjne fotki z Ustki i okolic
    http://infobot.pl/r/1P87.
    będę wdzięczny za opinie i uwagi dotyczące jakości i wrażeń.

    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2010-08-29 11:54:56
    Temat: Re: wakacyjne fotki
    Od: "adamzel" <adamzel[ciach]@tlen.pl>

    Szkoda, że są w tak małym formacie.

  • 3. Data: 2010-08-29 16:31:10
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > zapraszam do spojrzenia na rodzinne wakacyjne fotki z Ustki i okolic
    > http://infobot.pl/r/1P87.
    > będę wdzięczny za opinie i uwagi dotyczące jakości i wrażeń.

    Naduzywanie programow typu Machinery czy SNS-HDR, nie zawsze wychodzi na
    dobre. Na wiekszosci tych zdjec, Twoje corki (?) wygladaja jakby byly
    brudne. Dziwie sie, ze tego nie dostrzegasz...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2010-08-29 16:44:59
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Szkoda, że są w tak małym formacie.

    ograniczenia serwera ;-) wszystkie galerie zajmują już dużo miejsca i
    galerii singapore.

  • 5. Data: 2010-08-29 19:03:52
    Od: tot <t...@m...eu>

    W dniu 2010-08-28 21:02, TheGuru pisze:
    > Witam,
    > zapraszam do spojrzenia na rodzinne wakacyjne fotki z Ustki i okolic
    > http://infobot.pl/r/1P87.
    > b?d? wdzi?czny za opinie i uwagi dotycz?ce jako?ci i wra?e?.
    >
    > pozdrawiam
    > robert

    Witam.
    Bardzo ładne fotografie. Co do zdjęć "rodzinnych" nie będę się
    wypowiadał natomiast pozostałe zdjęcia bardzo ładnie skadrowane i ładnie
    obrobione.
    Ładna galeria pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-08-29 19:46:11
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > zapraszam do spojrzenia na rodzinne wakacyjne fotki z Ustki i okolic
    > http://infobot.pl/r/1P87.
    > będę wdzięczny za opinie i uwagi dotyczące jakości i wrażeń.
    /*
    Naduzywanie programow typu Machinery czy SNS-HDR, nie zawsze wychodzi na
    dobre. Na wiekszosci tych zdjec, Twoje corki (?) wygladaja jakby byly
    brudne. Dziwie sie, ze tego nie dostrzegasz...
    */
    skąd wniosek, ze ze nie dostrzegam. zwracałem na to uwagę. jest to bardziej
    gra wygaszonych świateł. porównywałem z innymi wywowyłarkami, które z kolei
    dają rozbłyski na skórze i wybrałem te wersję.

    efekt jaki uzyskuje się z sns na ustawieniach domyślnych wymaga długiej
    pracy na warstwach w innych programach dlatego tak chętnie z niego
    korzystam.

    a poza twarzami....?

  • 7. Data: 2010-08-29 19:53:32
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > natomiast pozostałe zdjęcia bardzo ładnie skadrowane i ładnie obrobione.

    dzięki, trochę ćwiczyłem kadry i technike cieszę sie że jeszcze nikt mnie za
    to nie zjechał.

  • 8. Data: 2010-08-29 22:18:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://infobot.pl/r/1P87.
    > będę wdzięczny za opinie i uwagi dotyczące jakości i wrażeń.

    w 50% może więcej nienaturalność światła, aż mnie bije po oczach ale ja juz
    chyba starej daty jestem. Dla mnie ciężko na to patrzeć, może dlatego, że nie
    lubię HDR-ów. Az się boję co będzie jak to trafi do aparatów pod jakiś
    guzik.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 9. Data: 2010-08-30 05:11:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > w 50% może więcej nienaturalność światła, aż mnie bije po oczach ale ja
    > juz chyba starej daty jestem. Dla mnie ciężko na to patrzeć, może
    > dlatego, że nie lubię HDR-ów.

    Do prasy juz trafilo - od jakiegos czasu w Dzienniku Polskim mozna
    ogladac takie fotografie na ktorych oblok na niebie jest ciemniejszy
    niz cien pod samochodem :( Zaraza normalnie...

  • 10. Data: 2010-08-30 05:24:01
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał:

> [...]
    nie
    > lubię HDR-ów. Az się boję co będzie jak to trafi do aparatów pod jakiś

    Wprawdzie nie pod guzik, a do menu, ale już trafiło. Pentax KX ma tryb w
    ktorym automatycznie wykonuje 3 ekspozycje i składa z nich HDR-a.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)