  • Data: 2013-07-25 11:00:22
    Temat: w rozterce, co kupić, filmy + zdjęcia
    Od: Arturro <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    Obecnie jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Canona 300d z kitem +
    50mm/1.8 i kamery Panasonic HDC-SD750.

    Z uwagi na to, że mam małe dziecko niezręcznie jest zabierać to całe
    klamociarstwo na spacer. rozglądałem się za poręczną lustrzanką która
    zastąpiła by to combo ale o ile lustrzanki dają radę przy zdjęciach to z
    kręceniem filmów jest już problem.
    Z tego co zauważyłem przeglądając sobie filmiki na youtube to w
    aparatach strasznie kuleje stabilizacja przy kręceniu filmów. W kamerze
    za to stabilizacja jest super ale zdjęcia wychodzą wiadomo jakie.
    W aparatach słychać również pracę AF.

    Moje wymagania
    - zdjęcia porównywalne jakością z lustrzanką + swobodne operowanie GO.
    - stabilizacja działająca dobrze przy filmach
    - filmy minimum 1080 50i, chociaż chciało by się 50p, wiadomo dziecko
    szybko się rusza.
    - przystępna cena w okolicach 2k.
    - wymienne obiektywy + zewn. lampa były by plusem.

    Podpowiecie czy jakiś sprzęt spełnia te wymagania?