  • 21. Data: 2015-04-13 12:03:50
    Temat: Re: w końcu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 11:53, masti pisze:
> [...]
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > jedź wolniej

    Konkretnie to jak szybko?

    --
    MN

  • 22. Data: 2015-04-13 12:48:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 12:03:50 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Konkretnie to jak szybko?

    Nigdy nie jedź szybciej niż prędkość przy której wiesz że przeżyjesz :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 23. Data: 2015-04-13 12:49:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 11:47:48 +0200, Marcin N napisał(a):

    > - przyznałeś, że przydrożne artefakty mogą
    > zabijać niewinnych

    Najwięcej niewiniątek zbija przyciskanie drobiażdżku - pedału gazu.
    Zlikwidujmy go!

  • 24. Data: 2015-04-13 12:50:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 12:03:25 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Rację miał ktoś, kto napisał, że obrońcy drzew powinni zalecać

    Nikt nie broni drzew, tłuku. Nie zauważyłeś że broni się zdrowego
    rozsądku?

  • 25. Data: 2015-04-13 12:55:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nikt nie broni drzew, tłuku. Nie zauważyłeś że broni się zdrowego
    > rozsądku?

    Tłuku? A miałem cię za porządnego faceta.

    --
    MN

  • 26. Data: 2015-04-13 13:15:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 12:55:44 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Tłuku? A miałem cię za porządnego facet

    Ja? Ja jestem zaledwie średnioporządny :)

  • 27. Data: 2015-04-13 13:17:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 12:55:44 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Tłuku? A miałem cię za porządnego facet

    Ja? Ja jestem zaledwie średnioporządny :)
    Dwa razy ci zripostowałem bez ekscesów. Za trzecim nie wytrzymałem :)

  • 28. Data: 2015-04-13 13:21:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Ja? Ja jestem zaledwie średnioporządny :)

    I co? Broniąc zdrowego rozsądku przykujesz się z innymi obrońcami do
    drzewa?

    --
    MN

  • 29. Data: 2015-04-13 13:43:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .net...

    > Nikt nie broni drzew, tłuku. Nie zauważyłeś że broni się zdrowego
    > rozsądku?

    Że co?

    Co jest zdroworozsądkowego w tym że drzewa rosną zaraz przy drodze zamiast 5
    metrów dalej?

    Chałupę też masz krytą strzechą bo dawniej tak było?

    Kiedyś drogi były węższe (często jak się wie furmanki mijały to jedna
    zjeżdżała na pobocze to i drzewa rosnące kilka metrów dalej nie
    przeszkadzały.

    Pytanie nie powinno brzmieć czy wyciąć drzewa bo odpowiedź jest oczywista.
    Pytanie dlaczego nikt 25 lat wcześniej nie posadził drugiego szpaleru 5 m
    dalej tak by teraz po wycince tych rosnących za blisko drogi pozostały
    jakieś inne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2015-04-13 13:45:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > U nas dajemy wolny wybór chętnym na nagrodę Darwina.

    ROTFL. Jak z naprzeciwka ktoś wyprzedza na trzeciego i ja nie mam gdzie
    uciec to w jaki niby sposób zasługuję na nagrodę Darwina?

    > I nie widzę powodu dlaczego państwo miało by niepotrzebnie
    > wydawać kasę na barierki na trzeciorzędnych drogach ?
    > Tego nawet najbogatsze kraje nie robią.

    Jakie barierki? Wystarczy wyciąć drzewa tak aby uciekając przed czołówka
    miałeś gdzie się schować.

    Pozdrawia
    Ergie