  • 240. Data: 2015-04-19 18:00:22
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > to urzędnicy składają oferty?
    > Sorki, ale już tak się zaplątałeś w swoich idiotzmach, zę dalsza
    > dyskusja stała się nudna.

    To daj znać jak się odplączesz i zrozumiesz o czym mowa.

  • 242. Data: 2015-04-19 18:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > skoro nie potrafisz tego z siebie wykrztusić to przetłumaczę z Twojego
    > na polski: W żadnym.
    >
    > Twój argumet jest inwalidą

    Juz m4rkiz pokazał ci ze kłamiesz...

  • 243. Data: 2015-04-19 22:02:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 17:43, (Tom N) pisze:

> [...]
    rzy-drogach-powiatowych.html

    > No i zepsułeś mastiemu komputer :D

    Śmieje się z naiwności rozmówcy.
    Na 14 ofert jedna wynosiła zero złotych a druga - 600 zł.
    Pozostałe dwanaście proponowało stawki od kilku tysięcy do stu
    kilkudziesięciu tysięcy złotych.
    Pytanie ile naprawdę powiat za to zapłacił, bo to że jeszcze
    dostał 600zł to jest wersja dla mocno naiwnych i nie znających
    realiów przetargowych.

    Pozdrawiam

  • 244. Data: 2015-04-19 22:07:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 12:00, Budzik pisze:

    > No i co z tego?
    > Wiekszośc nigdy nie wyleciała.
    > Ale jednak w wypadkach ginie iles osób. Bo wylatuje tudziez uczestniczy w
    > czołowym zderzeniu tylko minimalny procent uzytkowników.
    > Ja ci tylko próbouje uswiadomic, ze to nie zawsze jest ten nieostrozny
    > procent... Czasami zderzenie wynika nie z Twojej winy i jak bys ostrożnie
    > nie jechał, jak nie bedziesz miał miejsca z prawej strony drogi na to
    > natychmiastowe opuszczenie asfaltu to zginiesz.
    > Kropka.

    To zacznijcie od likwidacji rowów a nie ścinania drzew.

    > Gdzie tu widzisz sprzecznosc? Dzieciaku...

    W pisaniu człowiekowi w moim wieku "dzieciaku".
    Ale dzisiejsza młodzież nie potrafi znaleźć argumentów
    natomiast przypinanie łatek rozmówcy wychodzi im jakoś tak
    samo i bez oporów. Czego jesteś świetnym przykładem.

    Pozdrawiam

  • 245. Data: 2015-04-19 22:09:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 12:51, Cavallino pisze:

    > Ale pytania nie zrozumiałeś, czy z jakiego powodu odpowiedziałeś
    > zupełnie nie na temat?
    > Czy nie potrafisz odpowiedzieć i tylko tak sobie popuszczasz bzdurami
    > bez ładu i składu na grupie?

    Zrozumiałem, ty odpowiedzi chyba jednak nie.
    Ale przeczytaj jeszcze kilka razy w tym raz ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 246. Data: 2015-04-19 22:14:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    ...Zwłaszcza, ze do rozpoczecia procesu wycinania drzew nie potrzeba zadnych
    wielkich pieniedzy - znajdzie sie wiele firm, ktore wytna drzewa za darmo,
    zarabiajac na wycietym drzewie.
    ---
    Czemu jak trzeba posegregowane śmieci odebrać nie znajdują się ?

  • 247. Data: 2015-04-19 22:17:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 16:28, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jak będzie wystawał 5cm nad terenem to po kiego go wyrywać?
    > U mnie na wsi przy wycince mieli frezarkę która to załatwiała w 2min.
    > Coś takiego jak tutaj:
    > http://dobrytrawnik.blox.pl/2014/10/Na-czym-polega-f
    rezowanie-pni.html

    Po to żeby po jakimś deszczu nie zaczął wystawać 10cm a po roku
    już 15cm.

    > - tylko kaliber większy.
    > Poobserwuj kiedyś jak robią to zawodowcy, którzy robią wycinki przy
    > drogach.

    Ale po co mam to obserwować ? liczy się efekt a nie jak to robią.
    A efekt zostaje marny. Zwłaszcza finansowy jak do wycinki doliczysz
    frezowanie poniżej poziomu gruntu.

    Pozdrawiam

  • 248. Data: 2015-04-19 22:21:33
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 12:53, Cavallino pisze:

    > No i?
    > Ale wiesz co - nie sil się na odpowiedź.
    > Udowodniłeś już tym tekstem stan umysłu - zidiociałego kapelusza.
    > A więc KAPELUSZ PLONK

    Kal widzę wytknięci ci przeoczenia było bolesne.
    To może nie udzielaj się na grupie i nikt nie będzie ci wytykał ?

    Pozdrawiam

  • 249. Data: 2015-04-19 22:23:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 11:57, J.F. pisze:

    > Znaczy sie co - jak sa drzewa przy drodze, to nalezy postawic
    > ograniczenie do 40 ?

    A nie wystarczy idiotów nauczyć aby przestrzegali już tam
    obowiązujące ?

    > To jest wystarczajacy powod aby je wyciac, przynajmniej z drog
    > krajowych i wojewodzkich.

    To że idiota zapierdalacz zabił się na sygnalizatorze jest
    powodem do wycięcia drzew ? Ciekawa logika.

    Pozdrawiam

  • 250. Data: 2015-04-19 22:40:37
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Endriu" wrote in message news:mh0f8k$j4d$1@usenet.news.interia.pl...

    > Inaczej byś gadał gdyby samochód w który przypierdolił mergims okazał się
    > twoim (z tobą jako kierowcą) i gdyby akurat na miejscu pasażera znajdowało
    > się twoje dziecko ....

    ... i wylatując z drogi po zderzeniu przypieprzyłbyś w drzewo drzwiami od
    strony dziecka.

    --
    Axel