  • 231. Data: 2015-04-19 15:57:03
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Bardziej obawiam się kierowców debilów niż śpiących tirmanów.
    > Przydrożne drzewa zwiększają moje szanse na przeżycie,
    > bo eliminują debilów.

    Dokładnie. Lepiej chyba gdyby taki jeden matoł z drugim z drugim dokonali żywota
    owijając sie na drzewie niźli wcześniej zrobili komuś krzywdę zapierdalając 120 w
    centrum miasta.....

    Mercedes C63 AMG crash.
    https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Później matoły wypisują na necie tego typu bzdety, że im drzewa kur.a przeszkadzają

    Endriu

  • 232. Data: 2015-04-19 16:09:16
    Temat: Re: w końcu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-14 09:35, Ergie wrote:

    > A jesteś świadomy ile kosztuje życie ludzkie?

    Dobre pytanie. Ile?

    Shrek.

  • 233. Data: 2015-04-19 16:23:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Bardziej obawiam się kierowców debilów niż śpiących tirmanów.
    > Przydrożne drzewa zwiększają moje szanse na przeżycie,
    > bo eliminują debilów.

    >Dokładnie.

    KAPELUSZ PLONK

  • 234. Data: 2015-04-19 16:28:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 11:19 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > A o pniaku w ziemi przypadkiem nie zapomniałeś ?

    Jak będzie wystawał 5cm nad terenem to po kiego go wyrywać?
    U mnie na wsi przy wycince mieli frezarkę która to załatwiała w 2min.
    Coś takiego jak tutaj:
    http://dobrytrawnik.blox.pl/2014/10/Na-czym-polega-f
    rezowanie-pni.html

    - tylko kaliber większy.
    Poobserwuj kiedyś jak robią to zawodowcy, którzy robią wycinki przy
    drogach.

    TG

  • 235. Data: 2015-04-19 16:48:46
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > KAPELUSZ PLONK

    Inaczej byś gadał gdyby samochód w który przypierdolił mergims okazał się
    twoim (z tobą jako kierowcą) i gdyby akurat na miejscu pasażera znajdowało
    się twoje dziecko ....

    Endriu

  • 236. Data: 2015-04-19 16:52:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mh038m$t2v$1@dont-email.me...
    > w ilu przetargach na wycinkę drew przy drodze firma położyła cenę 0zł?

    > bo precież to takie opłacalne. A może jeszcez chciały dopłacić za
    > drewno?

    http://powiatoleski.pl/1160/przetarg-wycinka-drzew-p
    rzy-drogach-powiatowych.html

    dalej bedziesz bredzil?

    --
    http://db.org.pl/

  • 237. Data: 2015-04-19 16:53:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

  • 238. Data: 2015-04-19 17:22:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 16:52 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > http://powiatoleski.pl/1160/przetarg-wycinka-drzew-p
    rzy-drogach-powiatowych.html

    > dalej bedziesz bredzil?

    Jak śmiesz, przecież masti wie wszytsko najlepiej.
    Skoro napisał:

    "skoro nie potrafisz tego z siebie wykrztusić to przetłumaczę z Twojego
    na polski: W żadnym.

    Twój argumet jest inwalidą"

    To na pewno tak jest :-)

    TG

  • 239. Data: 2015-04-19 17:43:24
    Od: <2...@2...174325.invalid> (Tom N)

    m4rkiz w

    > http://powiatoleski.pl/1160/przetarg-wycinka-drzew-p
    rzy-drogach-powiatowych.html

    No i zepsułeś mastiemu komputer :D

    --
    'Tom N'

  • 241. Data: 2015-04-19 18:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a jaki problem położyć cenę zero? albo ujemną?

    A jako przedsiebiorca wolałbys za taka usługe wziać 0 czy np. 100.000?

    > szkoda tylko, że jej nie przyjmujesz

    Nie gryzie cię coś w tyłek?