  • 21. Data: 2009-08-05 20:31:46
    Temat: Re: w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Prawdę mówiąc to nie nie wiem co operator miał na myśli pisząc "krajowe
    > połączenia głosowe"
    tzn paszczą do osób przebywających w naszym kraju, ale w sieci Era :-)

  • 22. Data: 2009-08-05 23:01:03
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Skylla pisze:
    > tzn paszczą do osób przebywających w naszym kraju, ale w sieci Era :-)

    To ewentualnie możemy wnioskować, ale IMO tak nie jest określone.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 23. Data: 2009-08-05 23:52:37
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Skylla pisze:
    > tzn paszczą do osób przebywających w naszym kraju, ale w sieci Era :-)

    Dalej nie rozumiem co oznacza pojęcie "krajowe połączenia głosowe"..

  • 24. Data: 2009-08-06 06:24:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.08.09 01:52, Piotr M pisze:

    > Dalej nie rozumiem co oznacza pojęcie "krajowe połączenia głosowe"..

    Roaming?

    --
    Pete

  • 25. Data: 2009-08-06 10:53:36
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Dalej nie rozumiem co oznacza pojęcie "krajowe połączenia głosowe"..

    A którego słowa nie rozumiesz?
    krajowy - czyli osoba do której jest w Polsce a nie za granicą (czyli
    wykluczone są połaczenia w roamingu)
    połączenia - wybierasz numer a ktoś odbiera
    głosowe - czyli połaczenie w celu rozmowy a nie np. internet
    Po przecinku dodają, że połaczenia do Ery a nie do wszystkich innych (w tym
    stacjonarki).
    W czym więc problem??

  • 26. Data: 2009-08-06 14:36:58
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Skylla pisze:

    > Po przecinku dodają, że połaczenia do Ery a nie do wszystkich innych (w
    > tym stacjonarki).
    > W czym więc problem??

    A gdzie Ty widzisz określenie połączenia do Ery?

    "wykorzystania na krajowe połączenia głosowe, SMS-y, MMS-y do Abonentów
    Era i Użytkowników
    Tak Tak oraz na pakietową transmisję danych w sieci Era, zwanym dalej
    ,,Złotówki do sieci Era". "

    O Erze piszą tyle że można wysyłać MMSy i korzystać z pakietowej
    transmisji danych..

  • 27. Data: 2009-08-06 16:29:53
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Wyjaśniłem ci to 3 razy. Czwarty raz już nie mam siły, więc może porusz ten
    temat we wrzesniu na lekcji j.polskiego :-)

  • 28. Data: 2009-08-06 17:27:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.08.09 12:53, Skylla pisze:

    > A którego słowa nie rozumiesz?
    > krajowy - czyli osoba do której jest w Polsce a nie za granicą

    Wydaje mi się, że miejsce przebywania osoby do której się dzwoni, jest
    nieistotny (wszak za odebranie połączenia ta osoba i tak zapłaci). Ważne
    jest, gdzie przebywa dzwoniący.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2009-08-08 06:48:47
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > masz racje, ale kase trzeba wpompowac, co z tego ze zostanie ;)
    > a tak swoja drogaa mozna policzyc w druga strone ;) - ile minut za to
    > bedzie do wygadania 1000 zl / cena minuty = ... :D no naprawde nie do
    > przegadania ten wirtualny 1000 zl.
    >
    > Hm, a podatku od darowizny za niego nie trzeba zaplacic? ;)

    Jest to przychod powyzej 50 pln wiec sie kwalifikuje do zgloszenia do US i
    zaplacenia podatku od darowizny. Poniewaz Era nie jest zadnym krewnym
    przecietnego abonenta przepraszam taktakowicza wiec tym co skorzystali radze
    szybciutko do US sie pokajac bo jak nie to po co macie przez 5 lat
    niespokojnie spac. :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 30. Data: 2009-08-08 07:01:10
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    zho pisze:

    > Jest to przychod powyzej 50 pln wiec sie kwalifikuje do zgloszenia do US
    > i zaplacenia podatku od darowizny.

    To z ciekawości, dlaczego nią nie jest?