  • 1. Data: 2009-08-04 08:25:06
    Temat: Konkurs dla idiotów.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Orange i mbank są siebie warci.
    http://media2.pl/telekomunikacja/54464-orange:-gotow
    ka-za-doladowanie.html

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-08-04 16:45:58
    Temat: Re: Konkurs dla idiotów.
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    wiatrak pisze:
    > Orange i mbank są siebie warci.
    > http://media2.pl/telekomunikacja/54464-orange:-gotow
    ka-za-doladowanie.html

    > wiatrak

    dlaczego dla idiotów? O ile dobrze rozumiałem (nie trzeba doładowywać
    SWOJEGO numeru) nagrody zgarną hurtownicy z allegro...

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-08-04 18:29:07
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    ToMasz <t...@g...pl> napisał(a):

    > dlaczego dla idiotów? O ile dobrze rozumiałem (nie trzeba doładowywać
    > SWOJEGO numeru) nagrody zgarną hurtownicy z allegro...

    naprawdę myślisz że hurtownicy kupią doładowanie przez mbank po cenie
    nominalnej i sprzedadzą 5-10% taniej na allegro??

  • 4. Data: 2009-08-04 21:28:14
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    w...@N...gazeta.pl pisze:

    > naprawdę myślisz że hurtownicy kupią doładowanie przez mbank po cenie
    > nominalnej i sprzedadzą 5-10% taniej na allegro??

    masz racje. nie pomyślałem ze "normalnie" zarobią tak czy siak wiecej

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-08-06 14:19:06
    Od: travis <m...@g...com>

    jak dla mnie ok że w ogóle coś się dzieje, przecież nikt nie ma
    obowiązku brać w tym udziału, a sam fakt pojawiania się wszelkich
    bonusów nie jest zły. Ja nie skorzystam bo konta w mbanku nie mam ale
    na podwójne doładowanie w prepaidzie się załapie.