  • 1. Data: 2009-08-03 12:21:18
    Temat: GPS Słowacja, Czechy i Austria - roaming internetowy
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Potrzebuję skorzystać z GPS w w/w krajach.
    Telefon w Orange - prepaid, nawigacja NaviExpert.
    Prośba o kilka informacji:

    ** czy jest problem z połączeniem internetowym (czy każdy
    operator świadczy taką usługę dla Orange w roamingu)

    ** czy ustawienia do połączenia internetowego są
    takie jak w PL, czy muszę wprowadzać jakieś inne

    ** jaki jest koszt połączenia internetowego w w/w krajach

    ** jak jest taryfikowane (co ile kB)

    ** czy mapa Europy NaviExperta zawiera również informacje
    odnośnie foto-radarów, remontów dróg itp.

    ** czy NaviExpert zawiera plan Wiednia

    Dzięki z góry z pomoc,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-08-03 14:52:03
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > Potrzebuję skorzystać z GPS w w/w krajach.
    > Telefon w Orange - prepaid, nawigacja NaviExpert.
    > Prośba o kilka informacji:

    Proponuje kupic prawdziwa nawigacje na te kraje, wyjdzie taniej niz oplaty
    za polaczenia z netem i korzystanie z map na komorce, za ktore przyjdzie
    zaplacic podczas krotkiego glupiego przejazdu przez wczesniej wymienione
    kraje.

  • 3. Data: 2009-08-03 15:54:41
    Temat: Re: GPS Słowacja, Czechy i Austria - ro=?ISO-8859-2?Q?aming_internetowy?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    www.orange.pl powinna być lista opów z umowami roamingowymi.

    > ** czy ustawienia do połączenia internetowego są
    > takie jak w PL, czy muszę wprowadzać jakieś inne

    Nie ruszasz konfiguracji transmisji danych.

    > ** jaki jest koszt połączenia internetowego w w/w krajach

    Zależy od twojej taryfy (ja znam ze 4 prepaidowe operty aktualne i kilka
    nastepnych) - sprawdź u operatora. Wszystko ci powie na infolinii.

    > ** jak jest taryfikowane (co ile kB)

    Patrz swoja umowa. Zwykle innaczej jest u każdego z opów, z których
    korzystasz.

    > ** czy mapa Europy NaviExperta zawiera również informacje
    > odnośnie foto-radarów, remontów dróg itp.

    W wersji na Androida jest, więc i na inne telefony powinna być.

    > ** czy NaviExpert zawiera plan Wiednia

    Na pewno.

    I dodatkowo: taniej wyjdzie kupić nawigcję samochodową z mapą europy -
    nie wspominając, że o wiele wygodniej.

    rgrds,
    Jakub