  • 21. Data: 2012-04-19 11:02:38
    Temat: Re: vw pasztet czy audiczka a6
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2012 10:36, Ferdynand Jeż wrote:
    > mam do wyboru dwa samochody passek b6 czy audi a6 2004r, co wybrac;]?

    No to już zależy, cz w benzynie czy ropniaczek. No i czy jest w skórze i
    w ksenonach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-04-19 12:03:58
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-04-19 11:01, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli nie masz ŻADNEGO porównania, skoro miałeś tylko jedno auto klasy
    > wyższej.
    > No chyba że komfort jest ok, bo jest lepiej niż w auctach o dwie klasy
    > niżej....

    Dla Audi klasa wyższa to 8, nie wiem z czym chciałbyś porównywać 6.
    Ariusz

  • 23. Data: 2012-04-19 12:07:40
    Temat: Odp: vw pasztet czy audiczka a6
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dla Audi klasa wyższa to 8,

    Niech Ci będzie średnia Premium i tak do żadnej Polonez się nie łapie, więc
    nic to nie zmienia. ;-)

    >nie wiem z czym chciałbyś porównywać 6.

    Gdyby Omega nie miała 100 lat to można by z nią, z resztą wymienionych na
    pewno nie.

  • 24. Data: 2012-04-19 14:20:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ale co ty porównujesz, A6 do Octavii? Postaw ją obok A4,

    Chyba obok A3.

    > albo A6 obok
    > Superba.

    Skoda nie produkuje auta klasy A6. :> Superb to przedłużona klasa D, A6
    to E.

  • 25. Data: 2012-04-19 14:22:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ariusz

    > Dla Audi klasa wyższa to 8, nie wiem z czym chciałbyś porównywać 6.

    A6 to klasa E, A8 to już jest auto typowo luksusowe.

  • 26. Data: 2012-04-19 19:03:48
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-19 10:59, The_EaGle pisze:

    > To porównaj sobie komfort w prawdziwym C5...

    przez chwilę się zastanawiałem o co chodzi (bo napisałem o c5 :) ale już
    wiem że piszesz o cytrynie. W to nie wątpię ogólnie te francuzy chwalą
    za komfort ;)

    Lukasz